9932
لمپارد: این شکست سنگین حقیقت تلخی بود که باید بپذیریم
21 مرداد 1398
182
خارجی
سرمربی چلسی ضمن حمله به انتقادهای مورینیو از تیمش عنوان کرد شکست سنگین برابر یونایتد حقیقت تلخی بود که تیمش با آن روبرو شد.

روزنامه گل - در ادامه دیدارهای هفته نخست لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها منچستریونایتد در خانه با ۴ گل توانست چلسی را در هم بکوبد. مارکوس راشفورد دو بار، آنتونی مارسیال و دنیل جیمز گلزنان شیاطین سرخ در این دیدار بودند تا اولین تجربه مربیگری فرانک لمپارد در لیگ برتر با شکست سنگین همراه باشد.

فرانک لمپارد بعد از این دیدار گفت: متاسفانه شکست تلخی را در شروع لیگ برتر تجربه کردیم. این شکست حقیقت تلخی بود که باید آن را قبول کرد. اگر کمی در نیمه نخست شانس داشتیم شرایط فرق می کرد. در نیمه اول موقعیت های زیادی را از دست دادیم و دو بار توپ های ما به دیرک دروازه اصابت کرد. اگر نیمه اول را دو بر یک یا ۳ بر یک برنده می شدیم اکنون شرایط فرق می کرد. نتیجه یک فوتبال در محوطه جریمه رقم می خورد و به دست میآید. آنها در زمین ما بهتر عمل کردند و توانستند از موقعیت هایشان به بهترین شکل استفاده کنند و برنده بازی شدند. 

او در ادامه صحبت های خودئ گفت: شاید خیلی ها شکستن ۴ بر صفر را یک بازی یک طرفه بدانند ولی دیدید که ما چقدر در این دیدار موقعیت داشتیم که همه را از دست دادیم. من نمی توانم بازیکنانم را از زیر نظر پزشک بیرون بکشم تا برای تیم بازی کنند. منتظرم تا بازیکنان مصدومی که دارم، شرایط بازی را به دست بیاورند و بتوانند تیم را همراهی کنند. مطمئن هستم که ورود بازیکنان مصدوم می تواند شرایط تیم ما را تا حد زیادی بهتر کند. الان وقت گله و شکایت نیست و باید با تمرکز بالا به فکر بازی بعدی خودمان باشیم. 

مورینیو بعد از این دیدار ه انتقاد از عملکرد چند بازیکن چلسی از جمله میسون مونت پرداخت که لمپارد با حمایت از بازیکن خود گفت: او واقعا اسم بازیکن جوان را آورده است؟ من نمی خواهم درباره هر صحبتی که کارشناسان و افراد می زنند پاسخگو باشم. این تیمی است که من به تمام بازیکنان آن اعتماد و اعتقاد دارم.


تازه ترین خبرها