9888
پریشیچ به حضور قرضی در بایرن مونیخ رضایت داد
19 مرداد 1398
204
خارجی
فوتبال جهان - در حالی که تصور می‌شد هافبک کروات اینتر مخالف رفتن به بایرن مونیخ به عنوان بازیکن قرضی است، اکنون به نظر می‌رسد که موضع وی تغییر کرده است.

روزنامه گل - باشگاه اینتر پذیرفته که هافبک کروات خود ایوان پریشیچ را برای یک سال در ازای 5 میلیون یورو به بایرن مونیخ قرض بدهد و در قرارداد انتقال او به آلمان بندی بگنجاند که خرید قطعی این بازیکن توسط قهرمان آلمان در ازای 20 میلیون یورو را ممکن می‌سازد.

پیش از این هم زمزمه‌های انتقال قرضی پریشیچ به بایرن مونیخ شنیده می‌شد اما اعلام شد که او می‌خواهد طرف آلمانی تضمین بدهد که در پایان فصل قراردادش را از قرضی به قطعی تبدیل می‌کند.

اینکه چه اتفاقی رخ داده که موضع پریشیچ تغییر کرده مشخص نیست اما طبق اعلام شبکه‌های اسکای اسپورت ایتالیا و اسپورت مدیاست، پریشیچ پذیرفته که به صورت قرضی راهی آلمان شود. رقمی که برای انتقال قرضی او به بایرن مونیخ اعلام شده 2 میلیون یورو بیش از رقم اعلام شده اولیه و به 5 میلیون یورو رسیده است.

این دو رسانه همچنین مدعی شده‌اند که باشگاه بایرن مونیخ پرداخت کامل حقوق پریشیچ را تقبل کرده و به این ترتیب نام او عملاً از فهرست بازیکن اینتر در این فصل حذف خواهد شد و در پایان فصل باواریایی‌ها می‌توانند با پرداخت 20 میلیون یوروی دیگر قرارداد پریشیچ را قطعی کنند.

گفته می‌شد که پریشیچ 48 ساعت فرصت خواسته بود که به پیشنهاد بایرن مونیخ فکر کند چون او بابت تبدیل شدن قراردادش به حالت قطعی ضمانت می‌خواست و اکنون او متقاعد شده به لیگی برگردد که پیش از این با تیم‌های بوروسیا دورتموند و ولفسبورگ در آن سابقه بازی داشته است.


تازه ترین خبرها