9795
مگوایر: نمی‌شد پیشنهاد یونایتد را رد کرد
14 مرداد 1398
214
خارجی
گرانترین مدافع تاریخ فوتبال عنوان کرد که رد کردن پیشنهاد منچستریونایتد کاری نشدنی بود و تصمیم گرفت که شاگرد سولسشایر شود.

روزنامه گل -به گزارش دیلی میل، مدافع ملی پوش تیم لسترسیتی با قراردادی به ارزش ۸۰ میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست تا گرانترین مدافع تاریخ فوتبال لقب گیرد.

هری مگوایر بعد از حضور در منچستریوناتید گفت: خیلی خوشحالم که حضور در منچستریونایتد را تجربه کردم. من دوران خوبی در تیم لستر داشتم و از این تیم و مسئولان لستر کمال تشکر را دارم. وقتی تیمی مثل منچستریونایتد خواهان جذب شماست و به شما علاقه‌مند است خیلی سخت است که بتوانید این پیشنهاد را رد کنید و من هم دوست داشتم از این فرصت استفاده کنم و حضور در این تیم بزرگ را تجربه کنم.

همچنین اوله‌گنار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد از این بازیکن به عنوان مدافعی بزرگ یاد کرد که بازی‌خوانی بالایی دارد و حضور او می‌تواند تاثیر زیادی روی خط دفاعی تیم منچستریونایتد داشته باشد.

منچستریونایتد در هفته اول لیگ برتر باید در خانه به دیدار چلسی برود. مگوایر در جام جهانی روسیه در ترکیب انگلیس درخشش خوبی داشت و یکی از بهترین بازیکنان تیم گرت ساوت گیت بود. 


تازه ترین خبرها