9437
فان دایک: وقتش رسیده که مدافع‌ها هم برای توپ طلا دیده شوند
30 تير 1398
175
خارجی
مدافع هلندی لیورپول می‌گوید زمان آن رسیده که معیارها برای انتخاب بهترین بازیکن جهان تغییر کند.

به گزارش تایمز، فیرجیل فان دایک که با عملکرد خوب در این فصل عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر را به خود اختصاص داد و با قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل خوب خود را تکمیل کرد یکی از نامزدهای اصلی دریافت توپ طلای فوتبال جهان در سال جاری است. 

او درباره شانس خود برای دریافت توپ طلا گفت: انکار نمی‌کنم که سال خوبی با لیورپول داشتم. عملکردم در تیم خوب بود ولی من کنترل و تاثیری روی توپ طلا ندارم و این داوران و افراد تصمیم گیرنده هستند که برنده را انتخاب می‌کنند. می‌دانم که همیشه مهاجم‌ها و بازیکنان شماره ۱۰ و گلزن در این زمینه دیده می شوند و جایزه به آنها می‌رسد ولی وقتش رسیده که این اتفاق تغییر کند. 

مدافع بلند قامت هلندی در ادامه صحبت‌های خود گفت: امسال برای لیورپول سال خیلی خوبی بود و تیم توانست به قهرمانی در لیگ قهرمانان نیز برسد اما می‌توانست برای ما بهتر هم تمام شود و بتوانیم قهرمانی در لیگ برتر را نیز به دست بیاوریم ولی متاسفانه با فاصله کمی دوم شدیم. با این حال پیشرفت تیم فوق العاده بوده است و خوشبختانه من فکر می‌کنم از زمانی که به تیم اضافه شدم پیشرفت خیلی خوبی داشته است و به تیمی مدعی در لیگ و اروپا تبدیل شده‌ایم. قهرمانی در لیگ قهرمانان تجربه فوق العاده‌ای بود. واقعا نمی‌دانستم چه اتفاقی رخ داده است، فقط می‌توانم بگویم که باور کردنی نبود. الان تمام تمرکز من روی این است که بتوانم آماده فصل جدید شوم و بتوانم حتی بهتر از فصل قبل کار کنم و به تیمم کمک کند تا بتواند به جام‌های زیادی دست یابد.


تازه ترین خبرها