چک و چانه‌های دنباله‌دار برای تعطیل کردن لیگ
15482
دیدید فوتبالش تمام شد؟
04 خرداد 1399
435
ایرانی
بالاخره ما در فوتبال ایران متخصصان بی‌ریایی داریم که از بزرگترین ویروس‌شناسان جهان هم سه بر صفر جلو هستند...!

روزنامه گل- تست یکسری بازیکن که اصلا نمی‌دانستند کرونا دارند، در آزمایش‌های چند روز اخیر مثبت شده و حالا این تازه‌ترین بهانه مخالفان برای تعطیل ماندن لیگ است. نکته اینجاست که اینها بدون تست اجباری اصلا نمی‌دانستند کرونا دارند و بدون قرنطینه هم احتمالا خود به خود خوب می‌شدند.

همین چند روز پیش بود که با اعلام مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی مشخص شد دو بازیکن لیگ برتری قبلا مبتلا به کرونا شده‌اند، اما خوشبختانه بهبود یافته‌اند و الان حال‌شان خوب است. با این اوصاف سوالی که پیش می‌آید این است که آیا الان فوتبال این دو بازیکن تمام شده یا مثلا دوران بازیگری کرونایی‌های جدید خاتمه خواهد یافت؟ چون اخیرا برخی مخالفان از سر گیری مسابقات در ایران، مثل زنوزی مالک تراکتور و حسین حسینی دروازه‌بان استقلال مدعی شده‌اند اگر بازیکنی کرونا بگیرد فوتبال او تمام خواهد شد؛ خب آیا الان این اتفاق برای این دو نفر رخ داده؟ پس چطور فوتبال آنها تمام شده که حتی خودشان هم متوجه نشده‌اند کرونا گرفته‌اند؟

بالاخره ما در فوتبال ایران متخصصان بی‌ریایی داریم که از بزرگترین ویروس‌شناسان جهان هم سه بر صفر جلو هستند. قول می‌دهیم فوتبال دیبالا هم تمام شده و بعد از بازگشایی سری‌آ این مساله ثابت خواهد شد! در تایید همین داستان، تصویری از تمرینا اخیر دیبالا با یوونتوس را می‌بینید.


تازه ترین خبرها