نوبت كار شد؛ بهانه را تعطيل كنيد
15443
ديگر كسي به حرف‌تان گوش نخواهد داد
29 ارديبهشت 1399
403
ایرانی
كار حتي به جايي رسيد كه مديران يك باشگاه خيلي جدي پيشنهاد تداوم ليگ به صورت رايانه‌اي وپلي‌استيشني را هم مطرح كردند. بگذريم...!

روزنامه گل- طبيعي بود كه در ايران هم مثل همه جاي دنيا بحث و اختلاف نظر در مورد ادامه مسابقات ليگ وجود داشته باشد. اين مناقشات در بسياري از ديگر كشورهاي جهان هم بود و هنوز هم ادامه دارد. هرچند منصفانه بايد گفت در ايران حجم اختلاف نظرها بسيار بالاتر و ميزان ادعاهاي غيرمنطقي و منفعت‌طلبانه خيلي بيشتر از ساير نقاط جهان بود. اينجا معمولا مسوولان هر باشگاه با توجه به جايگاه جدولي خودشان براي ليگ نسخه پيچيدند و البته طوري هم از حرف‌شان دفاع كردند كه انگار بقيه چيزي نمي‌فهمند. كار حتي به جايي رسيد كه مديران يك باشگاه خيلي جدي پيشنهاد تداوم ليگ به صورت رايانه‌اي وپلي‌استيشني را هم مطرح كردند. بگذريم...!

به هر حال اما حالا و در پايان همه اين كشمكش‌ها، قرار شده ليگ برتر از 22 خرداد دنبال شود. اين يعني دوره بهانه‌گيري به پايان رسيد و از حالا به بعد ديگر وقت كار است. آستين‌ها را بالا بزنيد و دنبال نتيجه‌گيري در زمين باشيد؛ نه اينكه خداي ناكرده به ادامه مخالفت‌ها در فازهايي مثل «تمارض» بينديشيد. تيمي مثل پرسپوليس بعد از اين همه اصرار براي از سرگيري ليگ اگر قهرمان نشود، به سوژه خنده رقبا تبديل خواهد شد. اگرچه يكي از ستارگان اين تيم مدعي است گرفتن قهرماني از پرسپوليس مثل به چنگ آوردن كره ماه از روي زمين است، اما فوتبال مطلقا از اين حرف‌ها سرش نمي‌شود و اگر شل بگيري، تاوان بدي خواهي داد؛ همانطور كه ميانه‌هاي دهه هفتاد، بهمن هم با 13 امتياز قهرمان نشد و جام را تحويل پرسپوليس داد.

اين مساله براي ساير تيم‌ها هم وجود دارد؛ از جمله تراكتورسازي كه حالا اگر مقام سوم و سهميه آسيايي را از دست بدهد، روشن خواهد شد كه دليل اصلي مخالفت اين باشگاه با ادامه ليگ، نگراني از همين مساله بوده است. تيم‌هاي فانوس به دست همچون پيكان و شاهين بوشهر هم همين داستان را دارند و حالا ديگر بدون فكر كردن به روياي ليگ هجده تيمي و ماندگاري مفت در دسته برتر، به بقا در زمين فوتبال فكر كنند. خلاصه اينكه از حالا به بعد كسي به حرف شما گوش نخواهد داد، همه عملکردتان را مي‌بينند.

 


تازه ترین خبرها