لیگ برگزار شود تا بدانند قهرمان بلامنازع پرسپولیس است
15403
محرمی: شجاع جان من به خاطر هواداران پول نگرفتم اما تو حقت را بگیر
28 ارديبهشت 1399
451
ایرانی
پیشکسوت پرسپولیس می گوید اعضای هیات مدیره پرسپولیس بنشینند و یه قل دو قل بازی کنند.

روزنامه گل -


مهدی نوری


مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که لیگ باید برگزار شود چون بازی سوپر جام و بازی با سپاهان برگزار نشد و این همه حرف و حدیث برای پرسپولیس ایجاد شد در حالی که ما مقصر نبودیم و حریفان ما حاضر به بازی نشدند و حرف و حدیث برای پرسپولیس ایجاد شد و الان هم لیگ را برگزار کنند تا همه چیز در زمین مشخص شود.


لیگ برتر قرار است برگزار شود. در این رابطه چه نظری دارید؟


ما هم که گفتیم برگزار شود. آنهایی که از پرسپولیس امتیاز عقب بودند می‌گفتند بازیها برگزار نشود اما ما می‌گفتیم برگزار شود چون سوپر لیگ بربگزار نشد و این همه توو سر پرسپولیس زدند و یکی هم بازی با سپاهان بود که حرف و حدیث زیاد شد. وقتی شما نمی‌آیید بازی کنید پرسپولیس چکار کند؟ الان هم موافق برگزاری لیگ هستم و با احترام به تمامی تیم‌ها اما بازیها را برگزار کنند تا همه بدانند قهرمان بلامنازع پرسپولیس است. الان نمی‌دانیم چه تیمی صعود می‌کند و چه تیمی سقوط خواهد کرد و باید یک قانونی باشد تا تکلیف اینها روشن شود. قهرمانی که مال پرسپولیس است و بازیها برگزار شود 3 هفته دیگه پرسپولیس قهرمان است. زمان برانکو هم گفتیم پرسپولیس 3-4 هفته قبل از اتمام لیگ قهرمان است و قهرمان شد یعنی هر چه ما گفتیم همان شد و الان نگویند مجتبی محرمی جادوگر است و هر چه می‌گوید همان می‌شود چون می‌گویند محرمی زودتر از بقیه می‌داند چه کسی قهرمان می‌شود.


با این وضعیت کرونا اگر لیگ برگزار شود مشکلی پیش نمی‌آید؟


من نمی‌دانم، من که پزشک نیستم. در آلمان بازیها شروع شد و آنجا از همه تیم‌ها تست می‌گیرند اما اینجا از مردم عادی هم تست نمی‌گیرند. خودشان می‌گویند این بیماری مرموز است اما از مردم تست نمی‌گیرند و ما نمی‌دانیم قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را، الان از کدام تیم تست گرفته اید؟ خودتان می‌گویید کرونا مریضی مرموزی است و نشان نمی‌دهد اما تست نمی‌گیرید. در آلمان تست گرفته‌اند و ما اصلا دستگاه تست نداریم که از مردم عادی تست بگیریم و تکلیف تیم‌ها هم که با این وضعیت مشخص است در حالی که باید از تمام بازیکنان تست کرونا بگیرند و بازیها را برگزار کنند.


با توجه به وقفه‌ای که به به خاطر کرونا داشتیم سطح کیفی بازیها پایین نمی‌آید؟


مطمئنا کیفیت بازیها لطمه می‌خورد. همه دنیا در قرنطینه بودند و فوتبال اینطوری است که بازیکن باید در شرایط بازی باشد و باید کارهای تاکتیکی را مرور کند اما این مدت بازیها و تمرینات تعطیل بوده و کیفیت لیگ پایین می‌آید.


چرا تیم هایی مثل سپاهان، استقلال و تراکتور مخالف برگزاری ادامه بازیها هستند؟


اگر اینطوری است که آنها مخالف برگزاری بازیها هستند پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند و آنها هم سهمیه آسیا را بگیرند. آنها که قهرمان نمی‌شوند و می‌گفتند پرسپولیس قهرمان اعلام نشود و فقط تیم‌ها را به آسیا معرفی کنند اما اگر اینطوری است چرا فولاد و صنعت نفت به آسیا نروند چون آنها هم شانس دارند. اگر به حرف آنها باشد یعنی الان شاهین بوشهر سقوط کرده است؟ هنوز 27 امتیاز باقی است و خیلی چیزها را عوض می‌کند اما پرسپولیس قهرمان است. همه دنیا با علم روز جلو می‌روند و با این بیماری می‌جنگند و فوتبال را هم برگزار می‌کنند.


بازیها قرار است بدون تماشاگر برگزار شود. با این شرایط بازیها جذاب می‌شود؟


جذابیت که ندارد چون ذهن بازیکن به آن تماشاگرعادت کرده است اما وقتی شرایط اینطوری است باید برگزار شود تا همه چیز در زمین مشخص شود. الان قانون فیفا و afc  می‌گوید بازیها متمرکز و در شهری که آلودگی کمتر است برگزار شود.


در این مدت که بازیها تعطیل بود باشگاه پرسپولیس دستخوش تغییرات مدیریتی شد. در مورد استعفای انصاری فر چه نظری دارید؟


همان موقع گفتم که انصاری فر هیچ کاره است و هیچ کاری هم نمی‌کند. ایشان آمد و ژست گرفت و گفت قضیه برانکو حله و بقیه هم حله اما کدامش حل شد؟ به غیر از اینکه انصاری فر بدهی بالا آورد چکار کرد؟ الان هم که پاسخگو نیست.


در مورد اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چه نظری دارید؟


اعضای جدید هیات مدیره را نمی‌شناسم و تنها کاری که با این کرونا می‌توانند بکنند این است که 5 تا سنگ بردارند و یه قل دو قل بازی کنند. الان که تمرین نیست و بازی نیست و پول نیست فقط جلسه گذاشتند و گفتند اسپانسر آمده و به زودی پول می‌آید اما اینها را هزار سال است که می‌شنویم ولی چه کاری انجام شد؟ انصاری فر مگر همبازی من نبوده؟ مگر زمان ما پول می‌دادند؟ پس چطوری او ماشین 5 میلیاردی و خانه 30 میلیاردی دارد اما من ندارم و بدهکار همه هم هستم.


در مورد اینکه شما از پرسپولیس پول نگرفتید و زندگی سختی هم داشته و دارید شجاع خلیل زاده هم صحبت کرده و گفته که انگشت کوچیکه مجتبی محرمی هم نمی‌شوم. در این رابطه چه صحبتی دارید؟


چرا انگشت کوچیکه من نمی‌شود؟ آن مصاحبه را خواندم اما شجاع جان، عزیزم، آن موقع پولی نبود و وقتی هم پول بود من نگرفتم. قرار نیست چون من نگرفتم تو هم نگیری و علیپور و سید جلال هم نگیرد. وقتی پول اسپانسر است باید بگیری. شجاع جان عزیز من دوران من پول نبود و الان هست و حقت را بگیر. من به خاطر هواداران نگرفتم چون عاشق شان بودم و الان هم هستم.

 

 



دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
اشکان 28 / 02 / 1399 31 : 39 : 09

دمش گرم خوب انصاری فرد پوپولیست دزد رو با خاک یکسان کرد مگه میشه آرم بانک پاسارگاد رو بزنی رو پیرهن اونوقت طرف قرارداد نداشته باشه و بعد استعفا میگفت قرار بوده بعد 5 بازی تازه 6 میلیارد پیش پرداخت بده مگه میشه بری اوساگونا رو که تو 5 فصل اخیر کلا 10 گل زده و بازیکن ذخیره تیم ججویونایتد بود که الان لیگ دسته 2 کره هست که فقط 4 بازی تو این تیم فیکس بوده بخری سالی 300 نیم فصل 150 اونم اگه قیمت واقعی گفته باشه قدوسی مگه میشه استوکس که که پلیس اینترپل دنبالش بوده و از 4 تیم قبلیش یا فرار کرده یا اخراج شده و تحت شکایت یه باشگاه بوده با 150 هزار پیش پرداخت که میگن 40 درصدش بوده یعنی کلا 375 هزار دلار واسه نیم فصل و یه دستمزد سالانه 750 هزار دلاری یعنی گرونترین بازیکن تاریخ پرسپولیس که فقط 65 دقیقه بازی کرد و کل پول نیم فصل رو میگیره صددرصد مگه میشه کالدرون رو فراری بدی الان 550 فقط خالص باید بدن 5 درصد دیرکرد و بالای 40 درصد جریمه بخاطر پایبند نبودن به قرارداد رضایت نامه یحیی 6 میلیارد و 3 میلیارد هم کل کادر فنی 4 نفره، 9 میلیارد واسه نیم فصل


تازه ترین خبرها