15333
روانخواه: به خاطر افشای شرط‌بندی و نگرفتن بازیکن پولی محرومم کردند
24 ارديبهشت 1399
375
ایرانی
 سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی می گوید به خاطر افشای شرط‌بندی و نگرفتن بازیکن پولی محرومم کردند.

روزنامه گل -


من زمانی که در سپیدرود بودم عده‌ای قصد داشتند بازیکن پولی به تیم بیاورند اما من مقابل آنها ایستادم. بعد از آن هم در یکی از برنامه‌های تلویزیونی مصاحبه و عنوان کردم پسر خواهر فلان فرد قصد داشته به تیم بیاید اما من اجازه ندادم و درست چند هفته بعد همان برنامه تلویزیونی از من در خصوص شرط‌بندی سوال کرد که من هم گفتم در لیگ دو شرط‌بندی وجود دارد و به همین دلیل نیز بلافاصله به کمیته اخلاق احضار شدم.

زمانی که کمیته اخلاق من را خواست اعلام کرد که این کار تو تشویش اذعان عمومی است و برای این حرفت سند و مدرک بیاور، بعد از آن هم من را بیست میلیون جریمه و اعلام کردند که باید این مبلغ را پرداخت کنی.

من تنها یک بازی روی نیمکت نبودم که آن زمان هم در خارج از کشور بودم و این موضوع شایعه‌ای بیش است، زیرا من تا بازی آخر که مقابل قشقایی داشتیم روی نیمکت تیم بودم.

سید حسین حسینی همشهری من است و در آن زمان در کمیته فنی استقلال بودم و به همین دلیل گفتم تا حسینی به منزل من بیاید و با خطیر صحبت کند.

 در واقع دلیل محرومیت من مصاحبه غیر واقع است و دلیل دیگری هم ندارد. من بازیکن سفارشی قبول نکردم و گفتم در فوتبال شرط‌بندی وجود دارد و به همین دلیل هم محروم شدم.

 


تازه ترین خبرها