پرسپولیسی‌ها از پول کارگزار سهمی خواهند داشت؟
15310
سرخ‌ها در بیم و امید!
23 ارديبهشت 1399
425
ایرانی
بعد از روزهای برزخی مشکلات مالی که پرسپولیس چندی است حتی با رفتن محمدحسن انصاری فرد آن را با تیم مدیریتی جدید تجربه می‌کند، گویا شرایط در حال بهبود است.

روزنامه گل - بعد از روزهای برزخی مشکلات مالی که پرسپولیس چندی است حتی با رفتن محمدحسن انصاری فرد آن را با تیم مدیریتی جدید تجربه می‌کند، گویا شرایط در حال بهبود است. مدیران جدید باشگاه که به دنبال فسخ قرارداد با کارگزار رسمی باشگاه بودند و جدا از ضررهای احتمالی فسخ این قرارداد، خواهان جذب یک سرمایه گذار جدید بودند حالا با این کارگزار به نظر می‌رسد به توافقات نهایی دست یافته‌اند و اوضاع کمی بهبود یافته است. در این خصوص حتی شنیده شد که با نهایی شدن توافقات که شاید بعد از انتشار این مطلب این مساله رخ داده باشد، قرار است مبلغی از سوی کارگزار به حساب باشگاه واریز شود تا این مجموعه بتواند بدهی‌های معوقه را که برخی از آن‌ها پرسپولیس را در خطر قرار کسر امتیاز و حتی محرومیت از پنجره نقل و انتقالات قرار داده، سروسامان دهد و با طلبکاران باشگاه تسویه کند. هرچند که به نظر می‌رسد کار پرسپولیس و تلنبار شدن بدهی‌های چندین ساله این باشگاه با این عددی که کارگزار قرار است به آن تزریق کند، حل نشود اما قطعا می‌تواند در این مقطع یک ثبات را ایجاد تا بعد با ادامه کار شرایط بهبود پیدا و این تیم بتواند برنامه ریزی دیگری برای پرداخت مطالبات طلکباران داشته باشد. همانطور که گفته شد آنقدر حجم بدهی‌های پرسپولیس به بازیکنان سابق، فعلی، مربیان قبلی این تیم و دیگر مجموعه‌های دیگر با این باشگاه زیاد است که این آمدن پول به حساب و خروج آن به چشم برهم زدنی هم طول نکشد. مساله‌ای نگران کننده برای بازیکنان تیم که نسبت به این مساله ابراز نگرانی کرده اند.

بازیکنان خوشحال اما نگران!

شنیده‌های ما حکایت از آن دارد که بازیکنان پرسپولیس که در روزهای کرونایی هم تمرین ندارند و هم دریافتی درست و حسابی نداشته اند، از بهتر شدن شرایط باشگاه و توافقاتی که گویا با کارگزار قرار است انجام بگیرد، خوشحال هستند. آنهم بازیکنانی که این روزها با هجمه‌ای از فشارها بابت قهرمانی چهارم پرسپولیس مواجه هستند و مدام در حال دفع این فشارها به طریقی در رسانه‌ها هستند. نگرانی بابت فشارهایی که نمی‌خواهند لیگ ادامه پیدا کند اما اجازه انتخاب قهرمان را هم نمی‌دهند و این موضوع برای بازیکنان، کادرفنی و مدیران این تیم سنگین است. این که زحمت یکساله شان برای رسیدن به این عنوان که احتمال آن بسیار زیاد است به همین راحتی بدون اجر بماند و قهرمانی را از آن‌ها به همین آسانی بگیرند. حالا به این نگرانی، یک نگرانی دیگر هم اضافه شده که آن توافق باشگاه با کارگزار و تزریق پول به باشگاه است. بازیکنان نگران هستند که با توجه به بدهی‌های سنگین پرسپولیس و طلبکارانی که حکم گرفته منتظر اجرای جرایم فیفا علیه این تیم هستند، این پول خیلی زود از حساب باشگاه برود. این مساله و این نگرانی مطابق ادعای بازیکنان این است که سهم آنها از این پول خوشحالی بوده و شاید دوباره دست شان خالی بماند. اتفاقی که معتقدند قبلا هم افتاده و مسبوق به سابقه است و در این زمینه به زمانی اشاره دارند که تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و تیم نتوانست از پاداش هایی که به پرسپولیس رسید سهم درستی داشته باشد. حالا با توجه به پول برانکو، گابریل کالدرون، بدهی باشگاه بابت رضایتنامه گل محمدی، بازیکنان خارجی سابق پرسپولیس که حکم دارند و مابقی طلبکاران یک حساب سرانگشتی نشان می‌دهد که این نگرانی بی جهت هم نیست. به همین خاطر بازیکنان پرسپولیس امیدوار هستند که باشگاه یک برنامه ریزی درست در هزینه این پول داشته باشد تا دست آنها بعد از این همه نگرانی و فشار خالی نماند.


تازه ترین خبرها