کاش فتح الله زاده در استقلال می‌ماند دو تا کری باهم می‌خواندیم
14576
رویانیان: اختلاف‌ها کام پرسپولیس را تلخ کرده است!
17 فروردين 1399
352
ایرانی
سردار محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس اعتراف کرد که در زما ن حضورش در این تیم به امیر قلعه‌نویی پیشنهاد سرمربیگری این تیم را دادها ست مساله‌ای که خود قلعه‌نویی هم در مصاحبه‌هایش به آن اشاره کرده است.

روزنامه گل -



حسن بابازاده


با وی در خصوص این اتفاق و همچنین شرایط پرسپولیس و رفتن انصاری فر از این تیم به صحبت پرداختیم.


امیر قلعه نویی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که در زمان مدیریت شما در پرسپولیس به وی پیشنهاد کار داده‌اید.تایید می‌کنید؟


ما پیشنهاد رسمی به وی نداده بودیم پیشنهادی که بنشینیم و مذاکره کنیم نبود اما با او صحبت کردم و به او گفتم به پرسپولیس می‌آیی و با توجه به جوی که دارد می‌توانی اینجا کار کنی. او در آن موقع از استقلال رفته بود به او گفتم از نظر فضا مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارید.


پاسخ ایشان چه بود؟


من معتقدم مربیان نباید رنگی باشند بلکه باید حرفه‌ای کار کنند و مانند مربیان تراز اول دنیا به پیشنهاداتی که به آنها می‌شود فکر کنند ممکن است یک مربی چند سال در یک تیم تراز اول دینا مربیگری کند و بعد برود در تیم رقیب هم کار کند به خاطر همین مساله است که رشد می‌کند آن موقع تفکر من هم همین بود کری‌خوانی‌های بین استقلال و پرسپولیس هم شکسته شده بود ما آن موقع بهترین بازیکنان را گرفته بودیم و فضا هم عوض شده بود.


حتی ایشان گفته شما به استقلال کمک مالی هم کردید؟


700 میلیون کمک مالی به استقلال کردم قلعه‌نویی به همراه علی امیری و علی فتح‌الله زاده به دفتر باشگاه پرسپولیس آمدند و گفتند ما در شرایط بدی هستیم هیچ پولی نداریم یک کمکی به ما بکنید به صورت قرض الحسنه ما هم این کار را انجام دادیم شاید جالب است بدانید که نصف این مبلغ را دادم و با گذشت چند سال هنوز مابقی را تسویه نکردند.


انصاری فر هم از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا داد.


پرسپولیس در شرایط خوبی قرار دارد تیمی که با 10 امتیاز در صدر  جدول قرار دارد و هیچ کس انتظار ندارد چنین اتفاقاتی برایش بیفتد. باید داخل خودش هم این مساله را حل می‌کردند. خوب نیست برای تیمی که در آستانه قهرمانی قرار دارد این اتفاقات پیش بیاید باید آن را درون خانوادگی حل می‌کردند. این تیم بعد از سال‌ها یحیی گل محمدی را به تیم بازگردانده و باید تیم را از مشکلات حاشیه‌ای دور کرد. فکر می‌کنم این اختلاف‌ها کام پرسپولیس را تلخ کرده است.


شایعه شده مسابقات لیگ شاید منحل شود؟


بحث کرونا خیلی مهم است و مساله امنیت جانی بازیکنان و مربیان و افراد دخیل باید مهم باشد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اگر چنین تصمیمی گرفته شود صد در صد منطقی است بخصوص اینکه در لیگ‌های مهم اروپایی هم این اتفاق افتاده است.


دوست شما فتح الله زاده هم از استقلال رفت؟


من با ایشان تلفنی صحبت کردم ایشان یک دفعه طوفانی آمده و سریع رفت ایشان یا نباید می‌آمد یا اگر هم آمده باید می‌ماند. کاش ایشان در استقلال می‌ماند دو تا کری باهم می‌خواندیم.
 

 

 


تازه ترین خبرها