با او چطور قرارداد بسته‌اید؟
14539
وقتی پرسپولیس با آتش بازی کرد
14 فروردين 1399
448
ایرانی
فراموش نکنیم استوکس به همین شیوه تراکتور را هم رها کرد و با وجود همه لاف‌های مدیران تیم تبریزی، در شکایت به فیفا برنده هم شد

روزنامه گل- قابل پیش‌بینی‌ترین اتفاق سال پرتلاطم 98، بی‌تعهدی آنتونی استوکس به پرسپولیس و خروج او از این تیم بود. از زمانی که بدقلقی‌های این بازیکن با عیش و نوش در امارات شروع شد و به قرنطینه خانگی در دوبی کشید، مدیران سابق پرسپولیس مدام ادعا کردند که قرارداد محکمی با او بسته شده و این بازیکن در ازای هر جلسه غیبت در تمرینات و مسابقات باید هزاران دلار جریمه بپردازد.

با این حال خیال راحت استوکس نشان می‌دهد شاید اصل قرارداد طوری که آقایان وانمود می‌کنند نباشد. او همین امروز مدعی شده دیگر به پرسپولیس فکر نمی‌کند و خواهان بازگشت به انگلستان یا اسکاتلند است. مسلما بازیکن باتجربه و طماعی مثل او بدون پشتوانه حقوقی این حرف‌ها را نمی‌زند و این کارها را انجام نمی‌دهد.

داستان چیست آقایان؟ چطور با این بازیکن قرارداد بسته‌اید؟ فراموش نکنیم استوکس به همین شیوه تراکتور را هم رها کرد و با وجود همه لاف‌های مدیران تیم تبریزی، در شکایت به فیفا برنده هم شد. به نظر می‌رسد پرسپولیس در مورد همکاری با این فوتبالیست- کلاهبردار، با آتش بازی کرده باشد. به هر حال گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.


تازه ترین خبرها