برای پسر باوقار پرسپولیس
14524
شماره هشت، حلالت!
12 فروردين 1399
412
ایرانی
وقتی علی علیپور در شادی گل دربی اخیرش حرکت پنجه دیاباته را رو به استقلالی‌ها انجام داد، این نوراللهی بود که با او مقابله کرد

روزنامه گل- مصاحبه تلویزیونی احمد نوراللهی بازتاب‌های مثبت زیادی داشته است. او در این مصاحبه هم مثل همیشه آرام و موقر بود و البته وقتی گفت از بچگی پرسپولیسی بوده، کسی تعجب نکرد؛ چون اسنادش را قبلا منتشر کرده بود! نوراللهی حق استادی علی دایی را به جا آورد و گفت بدون اعتماد او به جایی نمی‌رسیده و البته از این سخن گفت که شماره هشت پرسپولیس را به عشق علی کریمی پوشیده است.

از قضا خیلی از پرسپولیسی‌ها هم خوشحال‌اند که این شماره عزیز، فعلا دست یکی مثل نوراللهی به امانت سپرده شده و اصطلاحا جای آن امن است. غیر از این وقار و آرامش و البته توانایی‌های هافبک پرسپولیس در زمین، یکی دیگر از رازهای محبوبیت او گریز از حاشیه است.

هنوز فراموش نکرده‌ایم وقتی علی علیپور در شادی گل دربی اخیرش حرکت پنجه دیاباته را رو به استقلالی‌ها انجام داد، این نوراللهی بود که با او مقابله کرد و یار هیجان‌زده خودی را به زمین پرسپولیس برگرداند. معمولا طرفداران هر دو تیم سرخابی این قبیل بازیکنان را دوست دارند؛ شاید شبیه وریا غفوری که بین پرسپولیسی‌ها هم مقبول و محترم است.



دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
هر چی چونی بگه 13 / 01 / 1399 29 : 36 : 03

خیلی با معرفته.بنده خدا خودشم بخاطر اینکه عید ما 200 هزار استقلالیارو خراب کرد و باعث شد از این به بعد عید ماها یه روز کم بشه و کلا 12 روز باشه ناراحته.


تازه ترین خبرها