کمی آهسته‌تر آقای بازیکن!
14500
استراماچونی، رگ گردن و یک یادآوری ضروری
10 فروردين 1399
521
ایرانی
بعد از انتشار گسترده ویدیوی این مصاحبه در آن زمان، خود دانشگر هدف حمله هواداران استقلال قرار گرفت

روزنامه گل- شوخی یکی از داوران برنامه عصر جدید با نام آندرا استراماچونی باعث خشم هواداران استقلال شده و یک بار دیگر مسابقه «من عصبانی‌ترم» را بین بازیکنان و پیشکسوتان این تیم راه انداخته است. یکی مثل امیرحسین صادقی که سر جریان جدایی استراماچونی هم حسابی به خاطر تظاهرش به عصبانیت و گاف‌هایی که می‌داد «سوژه» شده بود، حالا 24 ساعت به داور مربوطه وقت داده از رفتارش عذرخواهی کند؛ معلوم هم نیست صادقی بعد از این اولتیماتوم مثلا چکار قرار است بکند!

از همه بدتر اما پیغام تند و توهین‌آمیز محمد دانشگر علیه مجری و داور برنامه عصر جدید بود؛ رفتاری چنان زننده که خود دانشگر را هم ناچار به عذرخواهی کرد. مدافع استقلال در پیام عذرخواهی‌اش مدعی شده استراماچونی خیلی برای استقلال زحمت کشیده و نباید با او شوخی شود. با این حال جالب است که خود دانشگر بعد از باخت استقلال به ماشین‌سازی در هفته اول دور برگشت که با دوران قهر استراماچونی مقارن شده بود، در میکس‌زون ورزشگاه آزادی یک اظهارنظر جنجالی انجام داد و رو به خبرنگاران گفت: «نبودن استراماچونی هیچ تاثیری در شکست ما نداشت. مگر ما بد بازی کردیم که شما به غیبت این مربی اشاره می‌کنید؟» بعد از انتشار گسترده ویدیوی این مصاحبه در آن زمان، خود دانشگر هدف حمله هواداران استقلال قرار گرفت.

حالا باید از مدافع آبی‌پوشان پرسید چه اتفاقی رخ داده که رگ گردنش برای یک مربی به قول خودش «بی‌تاثیر» باد می‌کند؟ آیا بهتر نیست به جای این قبیل رفتارهای افراطی و عوافریبانه، کمی ظرفیت‌مان را بالا ببریم؟ وقتی شما که بازیکن حرفه‌ای هستی چنین برخوردهای احساسی و تندی داری، از هواداران نوجوان چه انتظاری می‌توان داشت؟



دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
هر چی چونی بگه 13 / 01 / 1399 11 : 11 : 03

مسابقه «من عصبانی‌ترم» عالی بود یه مسابقه دیگه هم داریم به اسم مسابقه «من متوهم ترم»


تازه ترین خبرها