دنیای کاملا متفاوت حرفه‌ای‌ها و آماتورها
14449
از جهانبخش تا بشار رسن؛ ما کجا، آنها کجا!
05 فروردين 1399
257
ایرانی
قبول کنید فوتبال ما سه هزار سال با آنها فاصله دارد

روزنامه گل- لیگ‌های فوتبال دنیا به خاطر شیوع کرونا تعطیل شده، اما حتی در همین تعطیلات هم می‌شود تفاوت رویکرد حرفه‌ای‌ها با آماتورها را دید. به عنوان مثال صفحه توییتر باشگاه برایتون در مطلبی که تصویر خوشحالی گل علیرضا جهانبخش نیز به آن پیوست شده، برای بازیکنانش ابراز دلتنگی، آرزوی سلامتی و بازدید دوباره در آینده‌ای نزدیک کرد؛ یک رفتار دلگرم‌کننده که نشان می‌دهد باشگاه همیشه و در همه حال حامی بازیکنانش است.

درست در همان دقایق اما بشار رسن، فوتبالیست بی‌حاشیه و نجیب پرسپولیس در ارتباطی لایو با هواداران پرسپولیس روی صفحه اینستاگرامش، ضمن گپ با مردم از اینکه تنها درصد بسیار کمی از رقم قراردادش را دریافت کرده ابراز ناراحتی کرد! ظاهرا بازیکنی چنین کارآمد و بی‌جانشین (در پست پلی‌میکر) تا هفته‌های آغازین نیم‌فصل دوم کلا زیر پنج درصد دریافتی داشته است! بشار در دوران مدیریت قبلی حتی امکان فسخ یکطرفه قراردادش را هم داشت که نجابت کرد و ماند.

تفاوت را می‌بینید؟ باشگاه انگلیسی همه حق و حقوق بازیکنانش را می‌دهد و در تعطیلات ناخواسته، برای آنها ابراز دلتنگی هم می‌کند، اینجا اما ارتباط بازیکن خارجی پرسپولیس با هوادارانش بر محور گلایه از بی‌پولی می‌گذرد. قبول کنید فوتبال ما سه هزار سال با آنها فاصله دارد.



دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
پريا 05 / 01 / 1399 56 : 09 : 21

استقلال


تازه ترین خبرها