مگر هواداری از باشگاه سن و سال می‌شناسد؟
14419
جمله عجیب وزیر ورزش؛ این عشق نمی‌میرد
28 اسفند 1398
1543
این عشقی است که آدم با آن پیر می‌شود و تا سنگ مزارش نمی‌تواند از آن دل بکند

روزنامه گل- مدتهاست که هواداران پرسپولیس و استقلال وزیر ورزش را به جانبداری از تیم مقابل متهم می‌کنند؛ آنچه بیش از هر چیز دیگری اقتضای فوتبال دولتی و معیوب ایران است. مسعود سلطانی‌فر هم که در تمام طول این مدت سکوت کرده بود، بالاخره به داستان واکنش نشان داد و یک جمله سراپا غلط گفت. جناب وزیر فرموده‌اند: «طرفدار تیم ملی هستم. دیگر اقتضای سن من نیست که هوادار یک تیم باشگاهی باشم.»

یعنی قشنگ همین یک جمله نشان می‌دهد سلطانی‌فر چقدر «پیاده» است و چطور بعد از سال‌ها وزارت و تصمیم‌گیری در مورد بزرگترین تیم‌های مملکت، با روح فوتبال بیگانه مانده است. اگر می‌خواهید سرخابی بودن‌تان را تکذیب کنید خب این کار را انجام بدهید، دیگر این اظهارنظرهای عجیب و غریب چه صیغه‌ای است؟ مگر هواداری از تیم‌های فوتبال، سن و سال می‌شناسد؟ مگر فقط جوانان و نوجوانان حق دارند قرمز یا آبی باشند؟

این عشقی است که آدم با آن پیر می‌شود و تا سنگ مزارش نمی‌تواند از آن دل بکند. مسابقات اروپایی را نگاه کنید که چطور مردان و زنان مسن با شال‌های هواداری کنار هم می‌نشینند و جانانه از تیم‌شان حمایت می‌کنند. تازه این دسته از هواداران وفادار، به شدت مورد توجه، احترام و حمایت باشگاه هستند. بعد شما که فکر می‌کنی دنیای فوتبال دنیای بچه‌هاست، معلوم است که با همین ساده‌انگاری برای پرسپولیس و استقلال تصمیم می‌گیرید و رکورد تغییرات مدیریتی را در این باشگاه‌ها می‌شکنید. متاسفیم آقای وزیر؛ اما شما اواخر دوران حضورتان در وزارت ورزش، هنوز حتی بدیهیات حوزه‌ای که در آن «مامور» شده‌اید را هم درست نمی‌شناسید و با الفبای فوتبال عمیقا بیگانه‌اید.



دیدگاه های کاربران (3 دیدگاه)
666666 05 / 01 / 1399 55 : 20 : 03

مسئول بودن سخت نیست بشرط اینکه هر کسی شایسته سمتی هست مسئولیت بگیره.نه اینکه طرف رئیس مثلا نیرو انتظامیه بعد میشهه باشگاهدار.یا صدها نمونه دیگه


مهدی 01 / 01 / 1399 02 : 03 : 06

همش دنبال حاشیه هستین میخواستین چی بگه میگفت آبیم چی میگفتین؟؟ یا برعکسش میگفتم قرمزم بنده خدا چی بگه اینروزا که فوتبال هم نیست دست از حاشیه برنمیدارین عملکردش ضیعفه اینو همه میدونن برین انتقاد سازنده بکنین


مریم 29 / 12 / 1398 19 : 40 : 13

جدا از کارنامه ضعیف ایشون در دوران وزارت، مسئول بودن هم سخته یه حرف ساده بزنی چه برداشت ها که نمیشه


تازه ترین خبرها