مهم‌ترين توقع از كميته انضباطي
14138
ثابت كنيد مردم «مسخره» نيستند
06 اسفند 1398
3783
ایرانی
باید نشان بدهید مردم علاقه‌مند در كشورمان «مسخره» نيستند و نمي‌شود دو بدون هيچ هزينه و غرامتي، دو ساعت آنها را مچل كرد

روزنامه گل- پرونده بازي لغو شده سپاهان- پرسپوليس به كميته انضباطي ارجاع شده است و مسوولان اين كميته هم گفته‌اند ظرف يك هفته آينده راي قطعي را در مورد اين مسابقه صادر خواهند كرد. مديران دو باشگاه در حال حاضر در حال مصاحبه با همه شبكه‌هاي تلويزيوني، راديويي و رسانه‌هاي نوشتاري و ديجيتالي هستند و در همين راستا به شوخي يا جدي گفته مي‌شود انصاري‌فرد و تابش حتي با شبكه چهار تلويزيون هم در اين مورد حرف زده‌اند! طبيعتا الان اين مسابقه و حواشي آن به كليدواژه روز تبديل شده و همه دارند در موردش اظهارنظر مي‌كنند. دو باشگاه قطعا به زودي مستندات‌شان را هم به كميته انضباطي ارايه خواهند داد. اين وسط اما فارغ از اينكه حق با كيست، از فدراسيون فوتبال انتظار مي‌رود نشان بدهد خودش، فوتبال ايران و از همه مهم‌تر مردم علاقه‌مند در كشورمان «مسخره» نيستند و نمي‌شود دو بدون هيچ هزينه و غرامتي، دو ساعت آنها را مچل كرد و سر كار گذاشت.

ساده و بدون تعارف، كميته انضباطي در دوره اسماعيل حسن‌زاده موفق نشد در مورد حوادث رخ داده در فينال جام حذفي فصل گذشته راي مكفي و قانع‌كننده بدهد. الان اما انتظار مي‌رود در دوره مديريت جديد كه دست بر قضا بر عهده يك حسن‌زاده ديگر (ابوالفضل) گذاشته شده، مسايل اصفهان به طور جدي‌تر مورد بررسي قرار بگيرد و حكمي صادر شود كه مردم احساس ارزش و اهميت كنند. نبايد اينطور باشد كه بيننده هوادار فوتبال دو ساعت جلوي تلويزيون معطل شود و مدام به او بگويند پنج دقيقه ديگر بازي آغاز خواهد شد، اما آخرش مسابقه را لغو كنند. مماشات با كساني كه عصر دوشنبه اين بساط را ساختند، تنزل دادن جايگاه مردم و ارزش و اعتبار آنهاست. همانطور كه مي‌بينيد و مي‌شنويد مديران سپاهان براي توجيه كاري كه كردند، مدام به حواشي فينال جام حذفي استناد مي‌كنند. دليل اين مساله هم آن است كه با اتفاقات اهواز به درستي برخورد نشد؛ حالا اگر در مورد پرونده اصفهان هم لاپوشاني و مدارا شود، فردا در شهري ديگر شاهد توهين به جايگاه و منزلت مردم و ساحت قانونگذاري در فوتبال ايران خواهيم بود.

ما در جايگاه صدور حكم نيستيم. مستندات را بگيريد و پرونده را دقيق بخوانيد، اما نهايتا حكمي بدهيد كه مردم حس كنند از آنها و از وقت‌شان كه آنطور غيرمحترمانه تلف شد، دفاع شده است. اين وظيفه دشوار، اما قطعي كميته انضباطي و ساير اركان قضايي فدراسيون است. مي‌دانيم سخت است، اما همين يك بار را ريش‌سفيدي و مصلحت‌انديشي نكنيد لطفا!



دیدگاه های کاربران (5 دیدگاه)
سجاد 07 / 12 / 1398 55 : 29 : 18

گلی جااااان بگو سه بر صفر به نفع لنگ و خودت رو راحت کن اینقد شعر نباف


سروش 07 / 12 / 1398 00 : 23 : 18

لنگیا مگه همینجوری قهرمان شن


محمدرضا فاطمی نیا 07 / 12 / 1398 02 : 18 : 15

بی احترامی به تیم اول پایتخت و ۴۰ میلیون هوادار با اینکه نظم و قانون از سمت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس رعایت شد همگان شاهد بی احترامی بودیم


بابک 07 / 12 / 1398 07 : 39 : 10

من نمیفهمم تیم سپاهان برای مسابقه تو زمین خودش که میزبان بود حاضر نشده چه مستنداتی میخوان خر گیر. آوردن این فاسدهای فدراسیون نشین ؟؟؟؟؟!!!!!!


ماهان 07 / 12 / 1398 18 : 14 : 10

توهین مردم وقتی شد که بازی رو لغو پمیکنند و بدون تماشاگر حکم میدهند مگر سپاهان تخلفی در بازی قبلش کرده است؟ بدون تماشاگر مگر برای تخلف صادر نمیشود؟ تخلف سپاهان چیست؟ بازیهای اسیایی تیمهای ایرانی لغو و لیگ ایتالیا سه بازی به تعویق افتاد انوقت بازی سرنوشت ساز لیگ بدون تماظاگر حکم میدهید؟؟؟؟ توهین رو فدراسیون به مردم کرد نه باشگاه و پخش زنده


تازه ترین خبرها