14108
فتاحی: می‌خواهیم بازی با پرسپولیس لغو شود
04 اسفند 1398
213
ایرانی
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: خواهش ما این است که هوادارانمان را از این بازی محروم نکنند، می‌توانند بازی را در زمان دیگری که شرایط بهتری در کشور حاکم بود، برگزار کنند.

روزنامه گل -

رضا فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در خصوص شرایط برگزاری سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: سلامتی مردم، جامعه، هواداران و همه افراد برای ما در درجه اول است. دوست نداریم هیچ هوادار و ورزشکاری کرونا که هیچ، حتی کوچکترین خونی از دماغش بیاید، اما یک سؤال مطرح است، آیا این بیماری، سلامتی 200-300 نفری که امروز درگیر مسابقه خواهند بود را به خطر نمی‌اندازد؟ آیا سلامتی آنها مهم نیست؟ اگر به خاطر سلامتی و بیماری این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، ما درخواست داریم بازی لغو و در زمان دیگری برگزار شود. همانطور که بازی استقلال و سپاهان را به خاطر سلامتی هواداران لغو کردند. با ین شرایط حق میزبانی ما عملاً گرفته می‌شود. تمام اعضای تیم و باشگاه حدود دو ماه است که منتظر دیدن هواداران هستند. 

فتاحی ادامه داد: بازی مقابل پرسپولیس ممکن است سرنوشت قهرمان لیگ برتر را مشخص کند و در این بازی بدون حضور هوادارانمان صددرصد مشکل پیدا می‌کنیم. با حضور آنها می‌توانستیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم اما حق میزبانی با این شرایط از سپاهان گرفته می‌شود. خواهش ما این است که هوادارانمان را از تماشای این بازی محروم نکنند. پرسپولیس در این بازی میهمان است و اگر تماشاگری هم نباشد به نفع آنها خواهد بود. نمی‌گویم که امروز مجوز حضور هواداران را صادر کنند اما می‌توانند این بازی را در موقع دیگری برگزار کنند. بازی‌های عقب‌افتاده دیگری در لیگ داریم. بازی جام حذفی ما با استقلال و بازی خود استقلال هم با فولاد به تعویق افتاده، در حال حاضر هر پنج روز یکبار بازی می‌کنیم. اشکالی ندارد که برنامه لیگ را فشرده تر کنند و هر چهار روز یکبار بازی کنیم.

سرپرست تیم سپاهان در اشاره به درخواست لغو این مسابقه از سازمان لیگ، گفت: باشگاه ما قرار بوده درخواست لغو این بازی را به صورت کتبی به مسؤولان سازمان لیگ و فدراسیون ارسال کند، این درخواست بنا بر خواسته تیم از باشگاه بوده و مدیریت باشگاه نیز این کار را انجام داده است. 

وی در خصوص اطلاعیه روابط عمومی شب گذشته باشگاه پرسپولیس پیرامون جلسه هماهنگی پیش از بازی، تصریح کرد: شب گذشته مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس پیامی متشر کرد که مسئول مسابقات سازمان لیگ در جلسه هماهنگی صحبت‌هایی را در مورد لغو بازی بیان کرده اما اصلاً چنین چیزی نبود. او در مورد لغو بازی صحبت نکرد. جلسه تمام شده بود، سهیل مهدی تماس گرفت و گفت که شورای تأمین استان باید در این مورد تصمیم بگیرد و حرفی از لغو نزد. من در جلسه به صراحت گفتم بازی باید با تماشاگر باشد یا لغو شود. 

فتاحی افزود: این بازی سرنوشت قهرمانی را رقم می‌زند. خواهش ما این است که هوادارانمان را از این بازی محروم نکنند، چون بحث سلامتی مطرح است، می‌توانند آن را در زمان دیگری که شرایط بهتری در کشور حاکم بود برگزار کنند. می‌دانم که برگزاری مسابقات چه سختی‌هایی دارد و کار برنامه‌ریزی لیگ کار مشکل است، با این حال ما حاضریم فشرده‌تر بازی کنیم، اما هوادارانمان از بازی خانگی محروم نشوند. 

 سرپرست سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود این تیم به خاطر غیبت چند بازیکن به علت مصدومیت خواهان لغو بازی امروز است، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست، تمام بازیکنان ما در یک سطح هستند. ما مقابل خیلی از تیم‌ها هم با 5، 6 مصدوم بازی کردیم و نتیجه گرفتیم. مقابل العین هم در نبود چند بازیکن چهار گل زدیم. جایگزین‌های خوبی داریم که همه در سطح بازیکنان اصلی ما هستند. این حرف فقط یک شایعه است. کادرفنی خیلی خوبی داریم و بازیکنانمان هم در سطح خوبی هستند. هیچ مشکلی از این بابت نداریم. فقط نگرانی بابت نبود هوادارانمان است. این بازی شاید از بازی لیگ قهرمانان آسیا هم برای هوادارنمان مهمتر باشد، به همین خاطر درخواست لغو بازی را داریم.


تازه ترین خبرها