در تبريز هم كرونا وجود داشت؟
14094
يك تار موي بشار را به استوكس‌ها نفروشيد
16 بهمن 1397
1890
آنچه داريد را قدر بدانيد و محبت‌تان را بذل كساني نكنيد كه پشيزي برايش ارزش قائل نيستند؛ هم در فوتبال و هم در زندگي!

روزنامه گل- پروژه مچل كردن باشگاه پرسپوليس توسط آنتوني استوكس ادامه دارد. در شرايطي كه با درخواست مرخصي عجيب اين بازيكن براي استراحت در دوبي موافقت شد، او تيم ايراني را در معرض كلكسيوني از دهان‌كجي‌ها قرار داده است؛ از انتشار تصاوير خوشگذراني‌هايش تا عدم مراجعه به تهران در زمان مقرر. جالب است كه باشگاه براي او بليت تهيه كرده، اما استوكس گفته خواب مانده و پرواز را از دست داده است! دست‌كم تا عصر شنبه و لحظه تنظيم اين مطلب كماكان خبري از مهاجم ايرلندي نبود و اين مساله باعث شده تا شايعه عدم بازگشت قطعي او به ايران منتشر شود. روشن نيست كه استوكس برمي‌گردد يا نه، اما اگر نيايد، پيش‌بيني‌ها در مورد نافرماني‌اش را خيلي زودتر از آنچه انتظار مي‌رفت محقق كرده است. جالب است كه برخي مي‌گويند اين بازيكن شيوع كرونا در ايران را بهانه عدم بازگشت (يا دست‌كم تاخير در بازگشت) خود عنوان كرده، در حالي كه زمان همكاري او با تراكتورسازي هم شاهد همين رفتارها بوديم؛ دوره‌اي كه اساسا چيزي به نام كرونا ويروس حتي در خود چين هم وجود نداشت، چه برسد به ايران!

استوكس مراحل عقد قرارداد با پرسپوليس را حسابي كش داد و نهايتا فقط با دريافت پيش‌قرارداد 300 تا 400 هزار دلاري‌اش حاضر شد به ايران بيايد، اما حالا صرفا بعد از چند حضور نصفه‌ونيمه از دسترس خارج شده و دست‌كم تا اين لحظه بازي حساس با سپاهان را از دست داده است. مساله اين مدل از بازيكنان كه پول را مي‌گيرند و به چاك مي‌زنند، بيش از هر چيز ديگري بايد يادآور بدهي عاطفي مديران ما به امثال بشار رسن و بوژيدار رادوشوويچ باشد. اين همه براي كشاندن استوكس به ايران و عقد قرارداد با او التماس شد، بعد اينطور در كشاكش كورس قهرماني دست همه را در حنا گذاشت و رفت. اين در حالي است كه در همين پرسپوليس بشار رسن يك نيم‌فصل كامل بدون حتي يك ريال دريافتي براي تيمش توپ زد و همين زمستان در حالي به تهران برگشت كه صددرصد شرايط فسخ قرارداد را داشت. كاش مديران ما فرق بين دوغ و دوشاب را بدانند و بفهمند. آنهايي كه بايد تكريم شوند امثال بشار و رادو هستند، اما دوستان در قبال اين نفرات بي‌اعتنايي مي‌كنند و باز ناز استوكس را مي‌كشند تا بيايد و مكرر در مكرر بدعهدي كند.

همه بهانه‌ها براي دست نياز دراز كردن به سمت استوكس، توانايي‌هاي فني اوست، اما مگر بشار و رادو براي پرسپوليس بد بوده‌اند؟ آنچه داريد را قدر بدانيد و محبت‌تان را بذل كساني نكنيد كه پشيزي برايش ارزش قائل نيستند؛ هم در فوتبال و هم در زندگي!


تازه ترین خبرها