گرد سختی کار، روی چهره گل‌محمدی
13955
متفاوت‌ترین یحیی
22 بهمن 1398
1937
ایرانی
چهره یحیی، پنجشنبه قبل می‌توانست این شکلی باشد، اما او از کابوس باخت در دربی فرار کرد و اسیر یک کابوس آسیایی شد

روزنامه گل- وقتی یحیی گل‌محمدی با یک قرارداد شیرین و سنگین سرمربی پرسپولیس می‌شد، شرایطش اصلا شبیه کسی نبود که جای سرمربی صدرنشین را می‌گیرد. خیلی از هواداران او را دوست داشتند و همین محبوبیت یحیی هم پروژه گذر از کالدرون را آسان‌تر کرد. اتفاقا دو بازی اول لیگ هم خوب پیش رفت، اما باخت به استقلال فرهاد مجیدی می‌توانست ماه‌عسل را خیلی زودتر از این حرف‌ها برای گل‌محمدی تمام کند؛ شکستی که بشار رسن آن را در آخرین دقیقه‌ها به یک مساوی شیرین تبدیل کرد.

امشب اما تصاویر ارسالی از دوحه قطر نشان می‌داد گل‌محمدی کم‌کم متوجه سختی کار در پرسپولیس شده است. اولین باخت او شکست تلخی بود؛ یک ناکامی مهم که با نمایش ضعیف سرخ‌ها هم همراه شد. او حالا می‌فهمد کار کردن با این تیم موفق و پرستاره، چه دشواری‌های منحصربه‌فردی دارد. چهره یحیی، پنجشنبه قبل می‌توانست این شکلی باشد، اما او از کابوس باخت در دربی فرار کرد و اسیر یک کابوس آسیایی شد. گل‌محمدی باید زودتر به وضعیت تیمش سر و سامان بدهد. از قضا او ابزار لازم برای این کار را هم دارد.



دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
محمد 23 / 11 / 1398 09 : 17 : 18

یحیی مربی لیگ آسیا نیست باید قبول کرد، ایشون حتی در اندازه پرسپولیس هم نیست. باید خیلی تجربه کسب کنه تا مربی پرسپولیس میشد


تازه ترین خبرها