مطمئنم در بازی‌های بعد پیروز می‌شویم
13950
مجیدی: از نتیجه راضی نیستم
21 بهمن 1398
384
ایرانی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از نتیجه بازی راضی نبودم ولی از تلاش بازیکنانم بسیار راضی هستم.

روزنامه گل -

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل الشرطه اظهار داشت: طبیعتا از نتیجه بازی راضی نبودم ولی از تلاش بازیکنانم بسیار راضی هستم، از همه آنها ممنون هستم و با توجه به اینکه در 12 روز 4 بازی سنگین انجام داده بودند فوق العاده کار کردند.

*در این زمین نمی‌شد فوتبال خودمان را بازی کنیم

وی افزود: شرایط زمین هم چون مساعد نبود نمی‌شد فوتبال خودمان را بازی کنیم ولی از بچه‌ها ممنون هستم که تمام تلاش خود را انجام دادند، ان شاالله در بازی های بعد بهتر بازی می‌کنیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: استقلال در هر جای دنبا که برود تماشاگر دارد ولی فکر می‌کنم این تماشاگران به خاطر غفوری به ورزشگاه آمده بودند، از آنها به خاطر حضورشان تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم.

*نه تنها به چشمی بلکه به باقری و میلیچ هم استراحت دادیم

مجیدی در ادامه در خصوص اینکه چرا از برخی بازیکنانش استفاده نکرد، گفت: من در این باره توضیح دادم که تیم ما در 12 روز 4 بازی سنگین انجام داده بود. نه تنها به چشمی بلکه به باقری و میلیچ هم استراحت دادیم. سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که شرایط بهتری برای بازی داشتند.

*مطمئنم بازی‌های بعدمان را در این گروه با پیروزی به پایان می‌رسانیم

وی در خصوص اینکه چه تیم‌هایی در این گروه مدعی هستند، گفت: تمام تیم‌هایی که در گروه ما هستند تیم‌های خوبی محسوب می‌شوند و ما در تمام بازی ها با تمام قوا بازی می‌کنیم. ما نشان دادیم اگر چند بازیکن ما مصدوم باشند از بقیه بازیکنان که با کیفیت هستند استفاده می‌کنیم. از این بابت مشکلی نداریم و مطمئن هستم بازی‌های بعدمان را در این گروه با پیروزی به پایان می‌رسانیم.


تازه ترین خبرها