انتخابات واقعی بود دایی و دادکان هم می آمدند
13935
فتح‌الله‌زاده: یک روزی با سمت اجرایی به استقلال بازمی گردم
20 بهمن 1398
398
ایرانی
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: من 20 سال پیش گفتم این انتخابات، انتصابات است، اگر انتخاب واقعی بود دایی و دادکان هم می‌آمدند.

روزنامه گل -

علی فتح‌الله‌زاده در واکنش به اینکه قرار است در چه پستی کاندیدا شود، اظهار داشت: من قرار است به عنوان کارشناس هیأت رئیسه کاندیدا شوم. شما می‌دانید من سابقه 4 ساله در هیأت رئیسه دارم. 

وی در باره دلایل شرکت خود در این انتخابات گفت:‌در این سال‌ها فقط درجا زده‌ایم و با پیشرفت کره و ژاپن ما خیلی عقب مانده‌ایم. فکر کردم با تجربه‌هایی که دارم می‌توانم کمک کنم.

فتح‌الله‌زاده در مورد استعفایش از هیأت مدیره استقلال تصریح کرد: من استعفایم را داده‌ام و ان شاالله وزیر موافقت کند. از من خواستند که بروم کار اجرایی کنم و وقتی نمی‌توانم کمکی کنم و هواداران از من می‌خواهند تحولی ایجاد کنم و این تحول ایجاد نمی‌شود، کنار رفتم. ان شاالله یک روز با سمت اجرایی برمی‌گردم و فرهاد مجیدی نیز آن موقع با تجربه‌تر شده است و می توانیم ستاره سوم هم در آسیا کسب کنیم.

وی در مورد بدهی‌های فدراسیون فوتبال نیز گفت: من چون همکار شما بودم و به عنوان کوچکتر شما توصیه می‌کنم اجازه ندهید کسی بیاید لطمه بزند و برود و در استقلال هم همین رویه بود. ما در استقلال 80 درصد درآمدزایی کردیم و باشگاه تمام بدهی‌هایش را داد و الان می‌گویند درآمد زایی شده و نباید بدهی باشد. فدراسیون فوتبال کوهی از طلا است و فقط برنامه‌ریزی ندارد. ما چانه هیأت رئیسه فوتبال را پایین دیدیم. یاد آقای فردوسی‌پور به خیر. من 20 سال پیش گفتم این انتخابات، انتصابات است. اگر انتخاب واقعی بود دایی و دادکان هم می‌آمدند. 

فتح‌الله‌زاده در مورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال اظهار داشت: با توجه به روندی که مربیان داخلی داشتند مربیان داخلی می‌توانستند بهتر نتیجه بگیرند ولی اسکوچیج هم بد نیست. 

علی فتح‌الله در مورد حضور آذری در انتخابات نیز گفت: آقای آذری جایگاه ویژه‌ای در ورزش ما دارد و باید در ورزش حضور داشته باشد. اگر یکی بیاید بهتر از من باشد باید من بروم و او بیاید. من دیدم به درد ریاست فدراسیون نمی‌خورم و به خاطر همین کاندیدای کارشناس هیأت رئیسه می‌شوم.


تازه ترین خبرها