13902
واکنش مجیدی به حضور اسکوچیچ در تیم ملی و رفتار روزبه چشمی
17 بهمن 1398
446
ایرانی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اتفاقاتی مانند انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال فقط در ایران اتفاق می‌افتد.

روزنامه گل - فرهاد مجیدی پس از تساوی 2 بر 2 تیم‌های استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: ابتدا از هواداران تشکر می‌کنم که امروز به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. بازیکنانم امروز فوق‌العاده بودند و با تمام توان بازی کردند. نتیجه را هم که در دقایق آخر پرسپولیس توانست به تساوی برساند. همه بازیکنانم عالی بودند و به آنها افتخار می‌کنم. من خیلی خوشحالم که مربی چنین تیمی شده‌ام.

وی درمورد تعویض مهدی قائدی، خاطرنشان کرد: مهدی خسته شده بود. در اواخر بازی قائدی را با یک هافبک رونده تعویض کردیم که رضاوند از عقب‌تر اضافه شود. تاکتیک ما این بود، اما پرسپولیس در اواخر بازی توانست به گل مساوی برسد. 

مجیدی درخصوص درگیری نیروهای امنیتی ورزشگاه با غلامی و یزدانی، گفت: سرپرست تیم درخصوص این موضوع اظهارنظر خواهد کرد. به هر حال کسی که به عنوان مسئول در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند باید بازیکنان استقلال را بشناسد. نیروی انتظامی بسیار زحمت می‌کشد، اما برخورد خوبی با بازیکنان استقلال نشد. حرمت بازیکنان هم باید حفظ شود. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره گلایه‌های روزبه چشمی و ضربه غلامپور به صورت چشمی، عنوان کرد: چنین چیزی در تیم ما وجود ندارد. بازیکن 90 دقیقه بازی کرده و در لحظات پایانی تیمش گل خورده و تحت فشار است. چیزی که در تیم من وجود دارد یکدلی و دوستی است؛ در رختکن هم شاهد هیچ مشکلی نبودیم. 

وی درمورد انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: این اتفاقات فقط در کشور ما می‌افتد. زمانی که در تیم ملی امید بودم به تاج گفتم که شما نفر اول فوتبال ایران هستید و من به شما اجازه دخالت در تیمم را نمی‌دهم چه برسد به اکبر، مکبر!


تازه ترین خبرها