13840
عذرخواهی وزارت ورزش و جوانان از دایی
14 بهمن 1398
479
ایرانی
سید شروین اسبقیان، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت که بی‌دقتی بهرام قدیمی برای این وزارتخانه هم ناراحت‌کننده بود.  

روزنامه گل -

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، به دنبال اعلام بی‌اطلاعی و اعتراض علی دایی و علی اصغر پورمحمدی از عضویت در هیئت‌رئیسه فدراسیون هاکی، سید شروین اسبقیان اظهار داشت: ناهماهنگی و بی‌دقتی رئیس فدراسیون هاکی در روند معرفی دایی و پورمحمدی برای ما هم ناراحت‌کننده بود.

وی توضیح داد: روال انتخاب هیئت‌رئیسه فدراسیون‌ها با پیشنهاد و درخواست رسمی رئیس فدراسیون به دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها آغاز می‌شود و نهایتاً پس از بررسی‌های نظارتی و صلاحیت‌ها، احکام آنها توسط وزیر امضا می‌گردد. این روند قطعاً زمان‌بر است و از وظایف فدراسیون است که پیگیر این احکام باشد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: من به عنوان مدیر کل وزارت ورزش و جوانان بابت اشتباهات رئیس فدراسیون هاکی از این بزرگواران عذرخواهی می‌کنم و در این مورد به آقای قدیمی تذکر جدی دادیم. ما انتظار چنین ناهماهنگی و معرفی بدون اطلاع اشخاص برای عضویت در هیئت‌رئیسه فدراسیون هاکی را نداشتیم.


تازه ترین خبرها