13822
سیدجلال حسینی: برای تکرار قهرمانی نیاز به سه امتیاز دربی داریم
13 بهمن 1398
387
ایرانی
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود مشکلات کنار هم تلاش می‌کنیم تا تمرکزمان به هم نخورد و بهترین نتایج را کسب کنیم.

روزنامه گل  -

سیدجلال حسینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: یک بازی بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم. صنعت نفت آبادان قبل از این نشان داده بود که یک تیم خوب و بسیار سختکوش است. می‌دانستیم آن‌ها اگر فرصت داشته باشند می توانند به حریف خود ضربه بزنند. بچه ها تلاش و همت کردند تا یک نتیجه خوب را در یکی از بازی‌های مهم خودمان بگیریم. آقای گل محمدی هم از زمانی که آمده‌اند با کادر فنی خودشان تلاش زیادی کرده‌اند و همه کوشش می‌کنیم که این دوره و شرایط سخت را با امتیازهای خوب پشت سر بگذاریم.

وی در ارتباط با قرارگرفتن بازی‌های سنگین در این مقطع از برنامه بازی‌های پرسپولیس ادامه داد: 5 بازی سخت و سنگین لیگ در کنار سه بازی رفت ما در لیگ قهرمانان، همگی در این مقطع قرار گرفته است. متاسفانه مشکلات زیادی هم داریم که شرایط را سخت‌تر هم می‌کند. همه سعی می‌کنیم تا با این شرایط کنار بیاییم و اجازه ندهیم تمرکز ما را بر هم بریزد. خیلی سخت است ولی تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم.

کاپیتان با سابقه سرخپوشان درباره این که با وجود برگرداندن میزبانی‌ها، تصمیم کنفدراسیون مبنی بر برگزاری بازی‌های رفت در خارج از خانه در این زمان فشار را مضاعف کرده است خاطر نشان کرد: آنها خیلی وقت است که از این تصمیم‌ها می‌گیرند و ما نمی‌توانیم کاری کنیم. یکی از مهمترین ابزار تیم‌های ایرانی که می‌توانند فاصله خود با تیم‌های متمول و خریدهای آنچنانی پر کنند، تماشاگران هستند. محروم شدن از حضور هواداران کار را سخت می‌کند.

سید جلال حسینی در پایان درباره دربی پیش رو اضافه کرد: برای تکرار قهرمانی به کسب امتیازهای لازم فکر می‌کنیم. از این منظر این بازی هم سه امتیاز دارد ولی به هر حال دربی است و حساسیت آن جدای از این مسایل است. من امیدوارم تیمی که شایسته‌تر بازی می‌کند در این بازی برنده باشد.


تازه ترین خبرها