13800
اسکوچیچ: می خواهم بروم اما می گویند باید 40 هزار دلار بدهم
12 بهمن 1398
192
ایرانی
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بعد از شکست مقابل پرسپولیس در خصوص دلایل تصمیمش برای ترک نفت آبادان صحبت کرد.

روزنامه گل -

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: به پرسپولیس تبریک می‌گویم که بهتر از ما بودند. در مقابل چنین تیم‌هایی باید تمام توان را بگذاریم.

وی ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان باکیفیت دارد و هر وقت به تیمی فرصت دهید بازیکنانی هستند که می‌‌توانند هر کاری در زمین انجام دهند. بعد از دریافت گل بازی آرام شد. وقتی شما نیمکت ما رامی‌بینید متوجه می‌شوید تیم نفرات زیادی ندارد تا کمک حال باشند. با این تفاسیر به پرسپولیس تبریک می‌گویم. برایم سخت است چون دوست ندارم بازنده باشم.


سرمربی نفت خاطرنشان کرد: تیم ما نیم‌فصل اول خوب بازی کرد اما بد شدیم، فوتبال همین است. جایگاه نفت الان طبیعی و نرمال است که ما اینجا باشیم. چرا فکر می‌کنید تیمی هستیم که باید مقابل پرسپولیس پایاپای بازی کنیم یا نباید بازنده باشیم؟

اسکوچیچ تصریح کرد: من دیر به این تیم آمدم همه تیم‌ها بازیکن گرفته بودند اما ما آخرین بازیکن را جذب کردیم. من یک بازیکنان خارجی را بررسی کردم. 24 ساعت در روز بازیکنان مد نظرم را بررسی می‌کردم بعد از یک ماه فهمیدم پولی برای جذب بازیکن خارجی نیست.بعد از 4 ماه تازه قسط اول را گرفتم. بعد گفتند بازیکنان شما 2 روز بعد پول می‌گیرند چون من نمی‌خواستم این پول را بگیرم. امروز دستیار اسلوونیایی مرا دیدید؟ چند وقت است که او را ندیده‌اید؟ او رفت چون به موقع پولش را نگرفت آن وقت بعد از 6 ماه از من می‌پرسید چرا بازیکن نگرفته‌ایم؟ من از شما می‌پرسم می‌دانید چرا بازیکن نگرفته‌ایم؟ می‌دانید چرا؟ ما با این مشکلات مقابل پرسپولیس بازی کردیم آن وقت می‌خواهید ببریم؟ چون پنجره نقل و انتقالات بسته بود باید پولی را به طلبکاران می‌دادند تا پنجره برای جذب بازیکن باز می‌شد.

سرمربی نفت خاطر نشان کرد: ما مقابل پرسپولیس بازی کردیم، تیم قدرتمندی بود پنجره نقل و انتقالات باشگاه به خاطر پرداخت نشدن طلبکاران بسته بود و نمی‌توانستیم بازیکنی جذب کنیم، نکات زیادی وجود دارد که بگوییم. کارهای زیادی باید انجام می‌دادیم، ما مثل دیوانه‌ها کار کردیم، من به اندازه سه مربی کار کردم هم سرمربی بودم، هم مربی بدنساز و هم کار آنالیز می‌کردم. آیا این برایم کافی نیست؟ 

وی ادامه داد: 15، 20 روز پیش چند باشگاه خواهان من بودند و حاضر بودند مبلغ جدایی که در قراردادم ذکر شده است را بدهند تا من از نفت آبادان بروم اما من ماندم اما حالا که مشکل دارم و بعد از 6، 7 ماه می خواهم بروم می‌گویند باید همه قراردادت را بدهی و بعد بروی. در واقع من هیچ چیز به دست نیاوردم و 40 هزار دلار هم باید پول بدهم. آنها رئیس زندگی ما هستند.

سرمربی نفت آبادان با اشاره به وضعیت باشگاه و خطاب به خبرنگاران عنوان کرد: شما باید شرایط را درک کنید، می‌گویند من مشکل قلبی دارم که دروغ است من مشکل دارم اما چرا کسی به تیم ما کمک نکرد؟ اکنون من باید به کشورم بروم و نزد خانواده‌ام باشم. 7 ماه عالی کار کردیم من یک مربی حرفه‌ای هستم ولی گاهی در زندگی مسائلی است که بزرگتر و مهمتر از کار است. ما سپاهان و تراکتور را بردیم و خوب هم کار کردیم اما حالا که به باشگاه می‌گویم می‌خواهم به خانه برگردم این حرف‌ها را به من می‌زنند، به باشگاه گفتم حاضرم بنویسم که به هیچ باشگاهی نمی‌روم چرا باید دروغ بگویم، 6 ماه کاملاً جنگیدیم، با تمام وجود تلاش کردیم اما چرا به این تیم کمکی نمی‌شود. بقیه تیم‌ها بازیکن خارجی می‌گیرند، نفت مسجد سلیمان 6، 7 بازیکن جذب می‌کند اما ما چه کردیم. در چند ماه اول من اصلاً نخوابیدم چون بیش از نیاز کار و تلاش کردم و اکنون به این مشکل برخوردیم. همه چیز باید در زندگی نرمال باشد، اهداف هم باید منطقی و نرمال باشد. 

اسکوچیچ تصریح کرد: شما می‌خواهید درباره تاکتیک صحبت کنید اما شرایط را برایتان گفتم آیا می‌توان در مورد تاکتیک حرف زد؟ 6، 7 ماه دفاع وسط روی نیمکت نداشتیم اگر قریشی و کعبی مصدوم می‌شدند می‌خواستیم چه کار کنیم، آیا این تیم کاملاً جدی است؟ شاید اشتباه مربی باشد مسائل را باید بررسی کنیم، ما چند ماه مثل دیوانه‌ها کار کردیم تا به اینجا رسیدیم.

وی درباره اینکه شما چقدر از خونه به خونه طلب دارید، گفت: این چه سوالی است؟ خونه به خونه به من و همکارانم پول نداد. روز آخر پول مرا دادند که آن را به دستیارانم دادم. آیا الان باید به فیفا شکایت کنم؟ الان چرا این سوال را پرسیدید؟ این مشکل من است.

اسکوچیچ درباره اینکه شما مشکلات فوتبال ایران را می‌دانید اینکه مشکل مالی دارند، با همین شرایط نفت نتیجه می‌گرفته و به نظر می‌رسد بازیکنان از نظر روحی آمادگی بازی ندارند، تصریح کرد: چطور می‌توانم از نظر روحی شرایط را تغییر دهم؟ اگر اگر بخواهید نتایج را تصادفی به دست آورید خیلی از مواقع برخی چیزها تصادفی به دست می‌آید. می‌توانید بازی را ببرید چون از نظر بدنی در شرایط بهتری قرار دارید؟ آیا از نظر تاکتیکی بهتر هستید؟ شما تصادفی به نتیجه می‌رسید و من نمی‌خواهم تصادفی ببریم. هر آنچه لازم بود برایتان توضیح دادم. پرسپولیس بهترین بازیکنان را دارد. آنها بازیکن خارجی دارند یا خیر؟

سرمربی نفت آبادان درباره اینکه شما به رده ششم رفتید و به نظر می‌رسد قرارداد شما مشکل دارد، شما در تیم می‌مانید یا خیر عنوان کرد: این سوال برای من نیست. یکسری چیزها در زندگی هست که مهمتر از فوتبال و قوانین آن است. شما می‌خواهید سالم و سلامت باشید یا خیر؟


تازه ترین خبرها