13765
سلطانی‌فر: استقلال و شهر خودرو ثابت کردند ایران همچنان آقای فوتبال آسیاست
10 بهمن 1398
405
ایرانی
وزیر ورزش و جوانان به دنبال پیروزی‌های اخیر تیم‌های استقلال و شهر خودرو ابراز امیدواری کرد امسال تیم قهرمان آسیا از بین تیم‌های ایرانی باشد.

روزنامه گل -

به گزارش  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در مراسم افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره سپهبد شهید قاسم سلیمانی چاه طوس، حضور خیران زیادی را که در این منطقه با عشق و اتحاد در امور عام‌المنفعه و در ایجاد فضای ورزشی تلاش می‌کنند، ستایش کرد.

وزیر ورزش و جوانان، پیروزی‌های بزرگ شهر خودرو و استقلال که در شرایط نابرابر با غرور و صلابت‌، عزت مردم ایران را به رخ رقبا کشاندند تبریک گفت و اظهار داشت: این تیم‌ها نشان دادند که فوتبال ایران همچنان آقای آسیاست و همیشه حرف اول دارد، آسیا می‌زنند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم هر چهار نماینده در مرحله گروهی با عزت شرکت کنند و ان‌شاءالله امسال قهرمان آسیا را در بین تیم‌های ایرانی ببینیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در فجر چهل‌و‌یکم شصت‌ویک پروژه ورزشی در استان فارس افتتاح می‌شود، گفت: در دوران دولت یازدهم و دوازدهم در عرصه پروژه‌های ورزشی در استان فارس تحول و انقلاب رخ داده و پروژها دو‌ و نیم برابر از قبل سال 92 افزایش یافته است. با افتتاح این پروژه‌ها 85 هزار مترمربع به سرانه فضاهای ورزشی اضافه می‌شود و خدا را شکر می‌کنیم که تمام این پروژه‌ها در اختیار مردم قرار بگیرد.

سلطانی‌فر گفت: در آستانه المپیک 2029 هستیم ورزشکاران ایران به‌عنوان سفرای ایران آماده حضور قدرتمند هستند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در راستای موفقیت‌هایی که در این هفت سال گذشته رقم‌خوره خیلی‌ها کمک کردند، اظهار داشت: از رئیس جمهور و بقیه وزرا همچنین مجلس شورای اسلامی برای حمایت از ورزش تشکر می‌کنم.

وی همچنین از خدمات جعفرپور، نماینده مردم شهرستان لارستان و حمایت‌های این نماینده در رأس کمیسیون فرهنگی پیرامون ورزش کشور به نیکی یاد کرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما مصمم هستیم که در ادامه فعالیت‌های دولت پروژهای نیمه تمام ورزشی را به بهره‌برداری برسانیم و در سال 99 خانه جوان این شهرستان را احداث خواهیم کرد.


تازه ترین خبرها