13701
تیم پیشکسوتان «بانک صادرات»فینالیست جام یونس شکوری شد
05 بهمن 1398
227
ایرانی
تیم پیشکسوتان «بانک صادرات ایران» در بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام یونس شکوری، امروز در مرحله نیمه نهایی، پس از پیروزی چهار بر یک مقابل تیم «همای دهداری»، به فینال این دوره از مسابقات راه یافت.  

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این دوره از مسابقات، در رده سنی ۶۵ سال به بالا، ١٧ تیم در ۴ گروه باهم به رقابت پرداختند. در دور مقدماتی، تیم پیشکسوتان «بانک صادرات ایران» با تیم‌های سپه، ملت و راه‌آهن هم‌گروه بود که با نتیجه دو بر صفر در مقابل تیم‌های سپه و ملت و با کسب نتیجه یک بر صفر در برابر تیم راه‌آهن، پیروز میدان شدبنابر این گزارش، تیم پیشکسوتان «بانک صادرات ایران» در مرحله حذفی به مصاف تیم «آتش‌نشانی» رفت که با نتیجه یک بر صفر این تیم را از میان برداشت و در مرحله نیمه نهایی ضمن رقابت با تیم «همای دهداری» و کسب نتیجه چهار بر یک، جواز حضور در مسابقه فینال را به دست آورد.

حسن هنرور، محمد ایزدپناه، منصور هاشمی‌زاده، سامی زاهدی، مرتضی همایون، جواد زمردیان، علی سواری، علی ایزدپناه، حسن کاظمی، عباس حشمتی و جعفر میرباقری، اعضای تیم پیشکسوتان «بانک صادرات ایران» به سرپرستی ایرج عباسیان و مربی‌گری خلیل مسگرنیا در این مسابقات حضور داشتند.



دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
امير مسگرنيا 10 / 11 / 1398 17 : 56 : 11

اينها اسطوره اند.


تازه ترین خبرها