تصیم بحث‌برانگیز مسوولان صداوسیما
12973
تا شلوغ بود، استقلال را دادند به احمدی!
23 آذر 1398
685
ایرانی
به نظر می‌رسد موج خبری بزرگ ناشی از قهر استراماچونی، باعث شد همه از ماجرای احمدی غافل شوند و سازمان از این فرصت برای حل بحران استفاده کند

روزنامه گل- بعد از بازی استقلال و شهرخودرو، ویدیوی کوتاهی از پشت صحنه اتاق گزارشگری مسابقه لو رفت که در آن محمدرضا احمدی برای یکی از همکاران استقلالی‌اش کری می‌خواند. قبلا هم در مورد او گفته می‌شد که هوادار پرسپولیس است، اما در بازی با شهرخودرو این موضوع علنی شد. احمدی که گزارشگر آن بازی بود، البته با لحنی نه‌چندان نامناسب برای دوستش کری خواند که لو رفتن این ویدیو باعث ناراحتی و واکنش شدید هواداران استقلال شد. بعد از آن اتفاق به نظر می‎‌رسید حداقل تا مدتی احمدی را به عنوان گزارشگر بازی‌های استقلال انتخاب نکنند، اما اتفاق دیگری رخ داد و احمدی گزارشگر بازی آبی‌ها با شاهین بوشهر شد. به نظر می‌رسد موج خبری بزرگ ناشی از قهر استراماچونی، باعث شد همه از ماجرای احمدی غافل شوند و سازمان از این فرصت برای حل بحران استفاده کند. در غیاب عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی، اگر قرار بود احمدی هم از چرخه گزارش مسابقات استقلال حذف شود، دیگر کار برای سازمان خیلی سخت می‌شد.



دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
شهروند 24 / 09 / 1398 20 : 30 : 05

در بازی استقلال و شاهین بوشهر و پس از برد استقلال گزارشگر بازی احتمالا برای به دست اوردن دل هواداران استقلال و یا به طعنه!! گفت این برد مبارک استقلالی ها باشه! باید به این گزارشگر ها گفت مگه استقلال از یه تیم خارجی برده که شما در رسانه ملی و پول بیت المال در حالی که هواداران شاهین بوشهر هم بازی را دارند می بینند به تیم حریف تبریک می گید!! شما اینجا گزارشگر بازی هستی نه هوادار یه تیم خاص! باید صرفا" گزارشتو بکنی! نه دل هوادار تیم دیگه را بشکنی! نه این بازی بلکه هر بازی داخلی که از تلویزیون میلی کشور بخش میشه!!


تازه ترین خبرها