12870
انصاری‌فرد: پیشنهادی از امارات برای جذب کالدرون به ما نرسیده است
17 آذر 1398
616
ایرانی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خبری مبنی بر پیشنهاد اماراتی‌ها به سرمربی سرخپوشان واکنش نشان داد.

رورزنامه گل -

محمدحسن انصاری‌فرد در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مراسم خیلی خوبی برگزار شد و ان شاالله ادامه داشته باشد. خود ما هم در باشگاه برنامه‌هایی داریم که از پیشکسوتان قدردانی شود. معتقدیم تا وقتی زنده هستند باید از آن‌ها قدرانی و حفظ حرمت شود. این مراسمات خوب هستند، پیشکسوتان بعد از مدتی می‌آیند و تجدید دیدار می‌شود و ما هم از این بابت خوشحال هستیم.

انصاری‌فرد در مورد پیشنهاد هدایت تیم ملی امارات به کالدرون گفت: به ما پیشنهادی نرسیده است و ما هم آن را خوانده‌ایم که صحت و سقمش را نمی‌دانم.

وی در خصوص جذب بازیکن برای تقویت تیم عنوان کرد: مشغول انجام این کار هستیم. یک بازیکنن در حال اضافه شدن است، یک بازیکن دیگر هم در برنامه داریم، قرار  است او را به کالدرون معرفی کنیم و اگر موافقت کرد او را جذب می‌کنیم.

انصاری‌فرد در مورد اینکه آیا این بازیکن برزیلی است، گفت: فعلا اعلام نمی‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی پیرامون اختلافات هیات مدیره باشگاه اظهار داشت: اختلاف نظر همه جا وجود دارد و این طبیعی است. کا در کنار هم کار می‌کنیم، تصمیم می‌گیریم و اجرا می‌کنیم. در این فرصت که تیم روند خوبی داشته بهتر است به این مساله نپردازیم.

انصاری‌فرد در مورد زمان ارسال دفاعیه پرونده برانکو تصریح کرد: امروز آخرین فرصت است و در حال ارسال دفاعیه هستیم. ما از برانکو شکایت نکردیم و به توافق و تفاهم امید داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد از کسانی که نمی‌خواهند پرسپولیس فهرمان شوند، شکایت کند، گفت: صحبت‌هایمان را قبلا انجام دادیم و بهتر است به این موضوع نپردازیم.


تازه ترین خبرها