دردسر تلخ و شیرین پرسپولیس
12563
برد دربی، صد مییلیون آب خورد!
22 آبان 1398
674
ایرانی
در قرارداد مربی آرژانتینی آمده بود او در صورت پیروزی در هر دربی تهران 10 هزار دلار پاداش می‌گیرد

روزنامه گل- این روزها بدحسابی باشگاه پرسپولیس در حق گابریل کالدرون صدای این مربی را درآورده و باعث شده او به مدیران باشگاه اولتیماتوم بدهد. سرمربی آرژانتینی در حاشیه تمرین دو روز قبل سرخپوشان به صراحت مدعی شد از قسط اول قراردادش فقط 20 درصد دریافت کرده و تا دسامبر به باشگاه فرصت خواهد داد که پرداختی به او را با ارقام مندرج در قراردادش متناسب کند. بعد از آن هم محمدحسن انصاری‌فرد فاش کرد کل رقم پرداختی به کالدرون تا الان 75 هزار دلار بوده است. به این ترتیب گمانه‌زنی‌ها در مورد رقم قرارداد و مبلغ اقساط کالدرون آغاز شد، اما روزنامه گل به عنوان رسانه‌ای که اولین بار به طور اختصاصی تمام جزییات قرارداد کالدرون را منتشر کرد، در این مورد هم فضای فعلی باشگاه را برای هواداران روشن می‌کند.

یک ماه فرصت برای جور کردن 575 هزار دلار

رقم پایه قرارداد کالدرون با پرسپولیس 800 هزار دلار است. از این رقم قرار بوده 350 هزار دلار در ابتدای فصل به او پرداخت شود، 300 هزار دلار در دسامبر مقارن با نیم‌فصل به حساب مربی کروات واریز شود و مابقی رقم پایه و پاداش‌های احتمالی در پایان فصل به وی تعلق بگیرد. بنابراین کالدرون همان چند ماه پیش باید 350 هزار دلار دریافتی می‌داشت که تا الان فقط 75 هزار دلارش را گرفت و این تقریبا همان 20 درصدی است که خودش می‌گوید. حالا هم او تا دسامبر به باشگاه فرصت داده تا دریافتی‌هایش درست شود. به این ترتیب باشگاه تا آذرماه و پایان نیم‌فصل اول فرصت دارد هم 275 هزار دلار باقی‌مانده از قسط اول را به کالدرون بپردازد و هم قسط دوم یعنی 300 هزار دلار را به حسابش بریزد. با این اوصاف پرسپولیسی‌ها تا یک ماه دیگر باید پرداختی 575 هزار دلاری به کالدرون داشته باشند که رقم بسیار زیادی است و معلوم نیست با شرایط اقتصادی موجود، از پس این تعهد بر بیایند. این رقم با توجه به قیمت این روزهای دلار، حدود شش‌ونیم میلیارد تومان می‌شود.

برد دربی، صد میلیون آب خورد

قرارداد کالدرون البته آپشن‌هایی هم دارد که بیشتر مربوط به قهرمانی لیگ و حذفی و آسیا و ... است و طبیعتا اواخر فصل تکلیف‌شان روشن خواهد شد. تا الان اما فقط یک آپشن فعال شده است. در قرارداد مربی آرژانتینی آمده بود او در صورت پیروزی در هر دربی تهران 10 هزار دلار پاداش می‌گیرد که قرمزها هم شهرآورد رفت را بردند. حالا باشگاه باید این رقم، یعنی حدود 110 میلیون تومان را هم به کالدرون بپردازد!


تازه ترین خبرها