رد پای رئیس فدراسیون سابق در حل موضوع نساجی
12476
کارت بازی با خواست تاج صادر شد / علیرضا حقیقی بدون مجوز کمیته تعیین وضعیت بازی کرد
20 آبان 1398
702
ایرانی
بازی نساجی مقابل نفت مسجدسلیمان یک سورپرایز برای هواداران این تیم قائمشهری داشت؛ حضور علیرضا حقیقی درون دروازه تیم مهاجری که همه علاقه مندان به این تیم را خوشحال کرد که مشکلات مالی این تیم حل شده است.

روزنامه گل - بازی نساجی مقابل نفت مسجدسلیمان یک سورپرایز برای هواداران این تیم قائمشهری داشت؛ حضور علیرضا حقیقی درون دروازه تیم مهاجری که همه علاقه مندان به این تیم را خوشحال کرد که مشکلات مالی این تیم حل شده است. تیمی که به بهانه عدم پرداخت مطالبات خود، کارت بازی چند بازیکن آن مشروط و چند بازیکن هم اصلا صادر نشده بود که علیرضا حقیقی، محمد قاضی و مهرداد کفشگری چهره های سرشناس این نفرات بودند. با این حال حضور حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی درون دروازه نساجی این نوید را به هواداران داد که حالا رضا مهاجری می تواند به جز این بازیکن از نفرات دیگری همچون محمد قاضی و مهرداد کفشگری هم در خط حمله و میانه زمین می تواند بهره ببرد تا با قدرت بیشتری قرمزهای قائمشهری به فکر بودن در بالای جدول فکر کنند.

اما این گمانه زنی ها تنها یک دلخوشی واهی بود چرا که فقط مجوز حضور علیرضا حقیقی برای نساجی ها صادر شده بود و بقیه بازیکنان و مشکلات شان برای صدور کارت سرجای خودش باقی بود. مساله ای که سوالات زیادی را روانه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال کرد که چرا و چطور می شود یک بازیکن نساجی بتواند مجوز بگیرد و بقیه این شرایط را نداشته باشند.

آنهم در شرایطی که نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت به کرات اعلام کرده بود که تا باشگاه نساجی وضعیت طلبکاران خودش را مشخص نکند، به هیچ وجه و با هیچ قول و وعده ای مجوز بازی این چند بازیکن صادر نمی شود. این نقطه ابهام در بازی کردن علیرضا حقیقی و عدم صادر نشدن مجوز برای بازی کردن سایر بازیکنان نساجی باعث شد پیگیر این ماجرا باشیم و از چند و چون آن آگاهی پیدا کنیم.

مجوز بازی حقیقی را کمیته تعیین وضعیت نداده است

در حالی که همه دنبال جوابی از کمیته تعیین وضعیت برای چرایی صدور کارت برای حقیقی و عدم صدور برای سایر بازیکنان هستند، با پیگیری هایی صورت گرفته از یک منبع آگاه متوجه این موضوع شدیم که اصلا این مجوز از سوی این کمیته صادر نشده است. این منبع آگاه گفت سیاست کمیته تعیین وضعیت درخصوص بازیکنان نساجی که مجوز بازی شان صادر نشده مثل قبل بوده و تغییری پیدا نکرده است و ما به هیچ وجه اجازه بازی علیرضا حقیقی را نداده ایم.

فشار به تاج منجر به صدور کارت بازی شد

حالا اینکه چطور علیرضا حقیقی مجوز بازی گرفت و بقیه بازیکنان این تیم نتوانستند بازی کنند سوالی است که این منبع آگاه در مورد آن به ما گفت: «ما هم وقتی متوجه شدیم علیرضا حقیقی در ترکیب نساجی قرار دارد تعجب کردیم چرا که این مجوز از این کمیته صادر نشده بود. پیگیری های ما مشخص کرد که یک این دستور از سوی رئیس فدراسیون فوتبال داده شده و مهدی تاج اجازه بازی کردن علیرضا حقیقی را داده است. گویا فشار از سمتی بوده که تاج نمی توانسته به آن ها «نه» بگوید و با قبول خواسته آن ها باعث شد تا نساجی بتواند از این دروازه بان سابق تیم ملی درون دروازه اش در بازی با نفت مسجدسلیمان بهره ببرد.»

پای رفیق مالک و رئیس سابق فدراسیون در میان است

وقتی از این منبع آگاه می شنویم که فشار نمایندگان مجلس هم به نورشرق این اجازه را نداده تا مجوز بازیکنان این تیم را صادر کند اما فشارها تاج را مجاب به دادن مجوز می کند، پیگیری ها ما را به دنبال آن اسم و نفر مورد نظر می برد. گویا این فرد که شنیده می شود یکی از روسای سابق فدراسیون فوتبال و دوست مالک نساجی است نقش بسزایی در صدور مجوز علیرضا حقیقی برای بازی با نفت مسجدسلیمان داشته و خواست او از تاج باعث شده که رئیس کنونی فدراسیون این مجوز را صادر کند.

کمیته تعیین وضعیت دوباره ورود می کند

این اتفاق و افتادن هجمه سمت کمیته تعیین وضعیت که آنها را بابت بازی کردن حقیقی در مظان اتهام قرار داده باعث شد تا نورشرق و همکاران گویا دوباره وارد مسیر این پرونده شده و نسبت به آن واکنش نشان دهند. این منبع آگاه در این خصوص گفت: «باشگاه نساجی قرار است یک میلیارد و 200 میلیون تومان را به طلبکاران خود داده و با آنها تسویه حساب کند. وقتی شاهد این هستیم که بازیکنی از این تیم و یا یک کادر سابق این تیم مدام از ما می خواهند که حق و حقوق شان را بگیریم واقعا این حق را کمیته به خودش نداد که بخواهد حقی را پایمال کند و تصمیم این بود که تا تسویه کامل صورت نگیرد، مجوزها صادر نشود.»

تکلیف روشن نشود مجوز حقیقی باطل می شود

با این شرایط حالا کمیته تعیین وضعیت گویا یک فرصت چند روزه به نساجی قائمشهر داده تا تکلیف طلبکاران خود را روشن کند چون در غیر این صورت طبق شنیده های ما از این منبع آگاه مجوز بازی حقیقی مجددا باطل خواهد شد. به نظر می رسد نساجی تا بازی با استقلال چند روز فرصت دارد تا این مشکل را حل و مسائل را رتق و فتق کند چرا که اگر این اتفاق نیفتد نساجی در بازی بعدی اجازه استفاده از این دروازه بان را نخواهد داشت.  


تازه ترین خبرها