مهاجم خارجی منتفی است، استقلال سراغ گزینه داخلی می‌رود
12416
تمام گمانه‌زنی‌ها به ارسلان ختم می‌شود
19 آبان 1398
1262
ایرانی
گری هوپر مهاجم انگلیسی موردنظر استقلال پس از کش و قوس فراوان و حاشیه‌های زیاد از آبی‌ها دور شد و به باشگاه ولینگتون فونیکس نیوزلند که در لیگ استرالیا حضور دارد پیوست.

روزنامه گل - گری هوپر مهاجم انگلیسی موردنظر استقلال پس از کش و قوس فراوان و حاشیه‌های زیاد از آبی‌ها دور شد و به باشگاه ولینگتون فونیکس نیوزلند که در لیگ استرالیا حضور دارد پیوست. این مهاجم 31 ساله در اولین بازی‌اش برای این باشگاه موفق به گلزنی هم شد تا فشارها روی مدیریت باشگاه به خاطر از دست دادن این مهاجم خارجی افزایش پیدا کند. در چنین شرایطی خبر می‌رسد که با توجه به مشکلات مالی شدید باشگاه و همچنین دشواری‌های  انتقال دلار باشگاه قید خرید بازیکن خارجی برای نیم‌فصل را زده و قصد دارد سراغ گزینه‌های داخلی برود. حتی شنیده می‌شود که فتحی و استراماچونی روی یک گزینه که البته قرارداد دارد و نیازمند رضایت‌نامه است توافق کرده‌اند و هدف اول آبی پوشان در نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود.

گزینه احتمالی استقلال چه کسی است؟

حالا سؤال این است که گزینه موردنظر استقلال چه بازیکنی است و آبی‌ها سراغ کدام گزینه رفته‌اند؟ یا نگاهی به قسمت بالای جدول گلزنان لیگ برتر که مهدی قائدی و شیخ دیاباته هم در آن حضور دارند گزینه احتمالی آبی به چند گزینه محدود می‌شود. شهریارمغانلو مهاجم 6 گله پیکان که فعلاً در صدر جدول گلزنان قرارداد ممکن است گزینه باشد. بازیکن سابق تیم‌های پایه پرسپولیس و پیکان که امروز 24 ساله است. این مهاجم 187 سانتی‌متری و آقای گل لیگ هنوز با پیکان مقابل استقلال بازی نکرده است و درنتیجه استراماچونی شناخت چندانی روی این بازیکن ندارد که این موضوع احتمال گزینه بودن مغانلو را کاهش می‌دهد. ارسلان مطهری مهاجم 4 گله لیگ که در ابتدای فصل هم گزینه استقلال بود می‌تواند مهاجم موردنظر استقلالی‌ها باشد.ارسلان در هفته پنجم لیگ مقابل استقلال بازی کرد و گل تساوی تیمش را هم در دقیقه 91 به ثمر رساند. با توجه به علاقه شخصی این بازیکن و شناخت استراما از ارسلان و همچنین گزینه بودن او در نقل و انتقالات تابستانی هیچ بعید نیست جای مهاجم خارجی راهی استقلال شود. به‌خصوص که او در بین هواداران استقلال هم از مقبولیت و محبوبیت زیادی برخوردار است. حتی شنیده می‌شود که مذاکرات و تماس‌هایی هم در این خصوص بین باشگاه استقلال و ذوب‌آهن برقرارشده است که برخی این تماس‌ها را به تلاش استقلال برای جذب دانیال اسماعیلی فر ربط دادند که در دفاع راست بازی می‌کند و امسال مانند مطهری به استقلال هم گل زد. مجموع دلایل و نشانه‌ها بیش از هر گزینه‌ای به مهاجم استقلالی ذوب‌آهن ختم می‌شود. حتی ممکن است بحث بازگشت مرتضی تبریزی به ذوب‌آهن و معاوضه این 2 بازیکن هم در میان باشد. به‌هرحال کاپیتان سابق ذوبی‌ها در استقلال موفق نبوده و مانند فصل گذشته صحبت از جدایی و بازگشت او به اصفهان مطرح است.سایر گزینه‌ها در تیم‌های مدعی بازی می‌کنند و شرایطی دارند که حضور احتمالی‌شان در استقلال را تقریباً غیرممکن می‌کند.  


تازه ترین خبرها