یک بلبشوی ویرانگر
12393
آیا همه به نفع پرسپولیس و استقلال تبانی می‌کنند؟
18 آبان 1398
836
ایرانی
. فولاد به پرسپولیس پنالتی می‌دهد، می‌نویسند روح‌الله سیف‌اللهی از قصد هند کرد و به تیم سابقش هدیه داد. توپ از دست گلر نفت آبادان در می‌رود، معرکه می‌گیرند که او عمدا گل اول را پیشکش استقلالی‌ها کرد

روزنامه گل- وضعیت عجیب و حتی خنده‌داری شده است. استقلال پنالتی‌اش جلوی سایپا را گل می‌کند، می‌گویند گلر سایپا به وریا غفوری علامت داده بود که این طرف بزن. فولاد به پرسپولیس پنالتی می‌دهد، می‌نویسند روح‌الله سیف‌اللهی از قصد هند کرد و به تیم سابقش هدیه داد. توپ از دست گلر نفت آبادان در می‌رود، معرکه می‌گیرند که او عمدا گل اول را پیشکش استقلالی‌ها کرد و البته این داستان هر هفته ادامه دارد؛ بی‌آنکه خیلی از این لطیفه‌سازی‌ها مبنای منطقی داشته باشد. می‌دانید مشکل کجاست؟ مشکل اینجاست که مردم هیچ‌وقت در این فوتبال شاهد برخورد جدی و درست و حسابی با تبانی و تبانی‌گر نبودند و همیشه به دروغ به آنها گفته شد فوتبال ما پاک پاک‌ است.

اگر در این سال‌ها دو نفر را رسوا می‌کردید و به دام می‌انداختید، هوادار هم می‌فهمید حواس‌تان هست و دیگر از هر اشتباه ساده‌ای یک داستان مضحک نمی‌خواست.  پرسش اینجاست که آیا واقعا فوتبال ایران پاک‌تر و بالاتر از آلمان و ابتالیاست؟ پس چرا در آن کشورها به راحتی مصادیقی از تبانی و زد و بند کشف و افشا می‌شود، اما به ایران که می‌رسیم همه چیز گل و بلبل است؟ مشخصا مردم نمی‌توانند باور کنند هیچ تخلفی در این زمینه در فوتبال ایران رخ نداده باشد؛ بنابراین وقتی شما دزدها را نمی‌گیرید، مردم ممکن است به هر آدم باربط و بی‌ربطی از این انگ‌ها بزنند.


تازه ترین خبرها