12333
مطالبات کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی بعد پرداخت می‌شود
17 آبان 1398
560
ایرانی
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مطالبات کادرفنی و بازیکنان پیش از بازی بعد پرداخت خواهد شد.

روزنامه گل-

به گزارش  رسانه باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی گفت: باشگاه پرسپولیس جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله آذربایجان شرقی را به خانواده قربانیان زلزله و مردم خطه غیور آذربایجان، صمیمانه تسلیت می‌گوید و برای مصدومان و مجروحان، آرزوی بهبودی داریم.

وی درباره عدم پرداخت سرمربی تیم پرسپولیس گفت: کالدرون درباره مسائل مالی و مطالبات خود، هیچ صحبت جدیدی با باشگاه نداشته است. او هفته گذشته علاوه بر پیگیری حق و حقوق کل تیم، درباره پرداخت مطالبات خود با انصاری‌فرد صحبت کرد و مدیریت باشگاه به او اعلام کرد تا دو، سه هفته دیگر، مطالبات او و بخشی از قراردادهای بازیکنان پرداخت می‌شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه می‌کوشد با توجه به اینکه بخشی از درآمدهای امسال صرف مطالبات فصل گذشته بازیکنان و بدهی‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای شده، طرح‌هایی را برای افزایش درآمد اجرا کند. بازیکنان بابت فصل جاری، 12 درصد دریافتی داشته‌اند و از فصل قبل هم طلب دارند، برخی 10 تا 20 درصد و برخی مثل رسن، رادوشویچ و بیرانوند بیشتر و حتی تا 35 درصد. آنها و کادرفنی و دیگر اعضای تیم، شرایط را درک کرده و صبوری کرده‌اند. باشگاه این معرفت آنها را جبران می‌کند.

قدوسی با اشاره به مطالبات سرمربی پیشین سرخپوشان تصریح کرد: علاوه بر مطالبات فصل گذشته بازیکنان، مطالبات سنگین برانکو و دستیارانش، شکایت 500 هزار یورویی بودیمیر و هفت میلیارد تومانی ریحان فیلم که ادعای غرامت هم کرده‌اند، طلب سه میلیارد تومانی یک آژانس هواپیمایی و دیگر بدهی‌ها هم موجود است که باید با چاره‌اندیشی و توافق، پرداخت شود. شکایت بودیمیر وصول شده و باشگاه دفاعیه خود را به فیفا ارسال می‌کند.

وی با بیان اینکه مدیریت باشگاه برای عبور از این چالش‌ها، تدابیری اندیشیده است، خاطرنشان کرد: انشاءلله تا قبل از بازی بعدی (دیدار با نفت مسجدسیلمان در روز اول آذر)، مطالبات کادرفنی و بازیکنان تیم پرداخت می‌شود. دیگر چالش‌های مالی هم با برنامه‌ریزی و گذشت زمان، حل و فصل خواهد شد. برخی مشکلات دیگر هم وجود دارد که ترجیح می‌دهیم فعلاً به آنها نپردازیم. حقیقتاً انصاری‌فرد کار فوق‌العاده سختی در پیش دارد و پس از هت‌تریک قهرمانی، شاهد برخی کارشکنی‌ها علیه پرسپولیس از این سو و آن سو هم هستیم و مسائل مالی تنها دردسر باشگاه نیست.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به حمایت هواداران گفت: در چنین شرایطی، باشگاه بیش از هر زمان دیگری به حمایت و صبوری هواداران نیاز دارد. از همراهی و اتحاد آنها ممنونیم و درخواست می‌کنیم به حواشی توجهی نداشته باشند. آنها بدانند باشگاه طبق اعلام نیازهای کادر فنی در نقل و انتقالات نیم‌فصل اقدام می‌کند و توجه به گمانه‌زنی‌هایی که اغلب صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست، جز حاشیه و لطمه زدن به تیم، ثمر دیگری ندارد.

قدوسی درخصوص صحبت‌هایی مبنی بر اعلام بازیکنان مازاد کالدرون به باشگاه پرسپولیس گفت: بدون هیچ پرده‌پوشی تأکید می‌کنیم لیست مازادی داده نشده و سرمربی برای نقل و انتقالات، فعلاً فقط جذب مهاجم را خواستار شده است. امیدواریم با پیگیری باشگاه و تصمیم نهایی کادر فنی، خط حمله تیم با جذب مهاجم تأثیرگذار و گلزن، تقویت شود.


تازه ترین خبرها