12331
منصوریان: نگران من نباشید نگران شهرتان باشید!
17 آبان 1398
633
ایرانی
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: جریان بازی را در اختیار داشتیم اما روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

روزنامه گل -

علیرضا منصوریان بعد از باخت 2 بر یک مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری اظهار داشت:  پیش از شروع در مورد بازی به مردم آذربایجان بخاطر زلزله تسلیت می گویم و امیدوارم مثل همیشه تمام اقشار جامعه به داد هم برسند. با توجه به سرمای پاییز زودتر اوضاع این مردم زلزله زده بهتر شود. من و دوستانم در باشگاه ذوب آهن کمک هایی در توان خودمان انجام بدهیم.

وی ادامه داد: به تیم ماشین سازی تبریک می گویم. جریان بازی را در اختیار داشتیم اما روی اشتباهات فردی گل خوردیم، بازی را همه شما دیدید. امروز در حفظ نتیجه مشکل داشتیم از بازیکنان باتجربه امروز گلایه دارم. روی دو اشتباه بازی را از دست دادیم و همه ما مقصریم بخصوص من که مسئولیت فنی بازی را برعهده دارم.

منصوریان گفت:از روند داوری هم راضی هستم. خوب داوری کرد و به تیم ماشین سازی هم تبریک می گویم.


سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه زیبا بازی را به حفظ نتیجه ترجیح می دادید و برخلاف گفته شما صاحب و مالک بازی نبودید گفت: کیفیت بازی ما را دیدید، فوق العاده زود به گل رسیدیم. با تفاوت کیفیت بازی روبه رو بودیم و روی دو ضربه غافلگیر کننده گل خوردیم؛ یکی روی جوانی دروازه بان بود و قبل از گل دوم هم خوب بازی کردیم. 


منصوریان در مورد احتمال اخراجش از باشگاه ذوب آهن گفت: سوال شما تخریب کننده است، شما نگران من نباشید نگران شهرتان باشید!

 

سرمربی ذوب آهن در مورد داوری گفت: تاکید می کنم باختیم اما از داوری راضی بودیم.

وی در مورد اینکه وقت کشی انجام می دادید اظهار داشت:دو بازیکن ما مصدوم بودند و وقت کشی نمی کردند. تیم من در چنین فضایی نیستم به داور گفتم اگر احساس می کردید وقت کشی شده وقت را محاسبه کنید از چنین بردهایی خوشم نمی آید خیلی از مربیان چنین روشی دارند که من دوست ندارم. مطهری و خلعتبری بعد از مصدومیت تعویض شدند. فوتبال آذربایجان را می شناسم، از 13 سالگی در فوتبال هستم 48 سال سن دارم و می توانم از ادبیات سوال نوع سوال را تشخیص بدهم، با تراکتور هم 3 بر 3 شدیم./فارس


تازه ترین خبرها