تکرار یک اشتباه
12280
فحاشی گسترده به پرسپولیسی‌ها با نام قلعه‌نویی
14 آبان 1398
1203
ایرانی
این شعارها کاملا برای مخاطبان تلویزیونی بازی در شبکه‌های ورزش، اصفهان و سهند قابل تشخیص بود

روزنامه گل- امیر قلعه‌نویی این اواخر بارها مدعی شده است که فحاشی (یا بستن تهت مافیا) به او در ورزشگاه‌های مختلف کار هواداران منتسب به پرسپولیس است. به نظر می‌رسد همین مساله هم هواداران سپاهان را به صرافت تلافی انداخته بود؛ به این شکل که در جریان بازی این تیم با تراکتورسازی، بارها و بارهای شاهد فحاشی گروهی از هواداران تیم اصفهانی به پرسپولیسی‌ها بودیم. شعارهای ناپسندی که بعضا با نام خود امیر قلعه‌نویی و بعضا بدون اسم او طراحی و فریاد شدند. این شعارها کاملا برای مخاطبان تلویزیونی بازی در شبکه‌های ورزش، اصفهان و سهند قابل تشخیص بود. با این رویه به نظر می‌رسد شکاف موجود بین هواداران بیشتر و بیشتر خواهد شد. در ضمن خوب است امیر قلعه‌نویی که مدام به دیگران اعتراض می‌کند، در چنین مواردی یک تذکر ساده هم به هواداران خودی بدهد.



دیدگاه های کاربران (2 دیدگاه)
رضا 15 / 08 / 1398 23 : 39 : 19

اینکه طرفداران سپاهان شعار میدهند سرور هرچی لنگیه امیر قلعه نوعیه حتی روزنامه لنگی گل را هم اتیش زده . واستون متاسفم که این شعا را با فحاشی دبه نوامیس قلعه نویی و خطیبی یکسان میبینید . حالا اگه مردی بچاپ


رضا 14 / 08 / 1398 05 : 35 : 18

تیمش ببره همه عالم و آدم خوب و پاک و پاکیزه هستند وقتی نتیجه نگیره همه با قلعه نوعی مشکل دارند و حب و بغض دارند !!! تعجب میکنم باشگاه پرسپولیس چرا بر علیه ش شکایت نکرده با مصاحبه و حرفایی که زده !!؟؟


تازه ترین خبرها