نورافکن معرفت به خرج داد
12279
قلعه‌نویی: چمن نقش جهان برای تیم ما سم است
14 آبان 1398
552
ایرانی
سرمربی سپاهان می‌گوید با توجه به اینکه تیمش روی زمین بازی می‌کند، شرایط چمن ورزشگاه نقش جهان برای تیمش سم است.

روزنامه گل -

امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان پس از برتری ۲ بر صفر تیمش برابر تراکتور در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: تیم من برده است و می‌خواهم گلگی کنم. انتظار دارم هواداران ورزشگاه را پر کنند و همچنین این زمین برای سپاهان که روی زمین بازی می‌کند سم است. نقش جهان چمن خوبی دارد اما زیرسازی آن خراب است.

او اضافه کرد: از نورافکن تشکر می‌کنم زیرا تیم پزشکی ما به او گفته بود نباید بازی کنی تا با سلامت کامل به اردوی تیم ملی برود اما او بازی کرد و معرفت به خرج داد و حتی امکان داشت مصدوم شود. تیم یک دل و با معرفتی داریم؛ از مهدی کیانی گرفته تا رسول نویدکیا.

وی ادامه داد: به بازیکنانم و تیم حریف تبریک می‌گویم. در نیمه نخست خوب نبودیم و چند اشتباه داشتیم که امکان داشت گل بخوریم. امیدوارم بعد از این تعطیلات مصدومانمان برگردند و با تیم کامل لیگ را ادامه دهیم. تیم خوبی داریم و لیاقت صدرنشینی را داریم و دو مساوی هم که گرفتیم، حق‌مان نبوده است.

قلعه‌نویی درباره تعویضش در دقیقه ۲۳ گفت: وقتی دیدیم تیم‌مان ریتم ندارد، باید تعویض می‌کردیم. همه تعویض‌ها برای این نیست که بازیکن بد بازی می‌کند. وقتی بازیکن مصدوم می‌شود یا آهنگ تیم اجرا نمی‌شود، فرقی نمی‌کند چه دقیقه‌ای باشد و مربی باید به هدایت تیمش کمک کند.

سرمربی سپاهان در خصوص مصدومیت قربانی گفت: علی امروز خیلی خوب بود و تمام سر ها را زد و چند فرصت را هم ایجاد کرد.

وی درباره عملکرد رسول نویدکیا توضیح داد: وقتی رسول به بازی آمد فشار تیم حریف را گرفت و ما را به تیم برگرداند. در مس کریمان بازیکن خوب تیم من بود. شاید نتواند همه بازی‌ها را به ما کمک کند اما قداست این بازیکن برای ما مهم است.

همچنین قلعه‌نویی در ابتدای نشست خبری خود درباره درگیری خبرنگاران با دنیزلی و مدیررسانه‌ای تراکتور گفت: ما باید میزبان خوبی باشیم. خبرنگاران نباید نشست را تحریم می‌کردند و باید با احترام با سرمربی حریف برخورد می‌کردند.



دیدگاه های کاربران (4 دیدگاه)
جوک سال 17 / 08 / 1398 35 : 49 : 00

سپاهان که روی زمین بازی می‌کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


جوک سال 17 / 08 / 1398 14 : 38 : 00

سپاهان که روی زمین بازی می‌کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


جوک سال 14 / 08 / 1398 36 : 43 : 18

سپاهان که روی زمین بازی می‌کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


جوک سال 14 / 08 / 1398 27 : 28 : 18

سپاهان که روی زمین بازی می‌کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


تازه ترین خبرها