11961
علیرضا حقیقی به نساجی مازندران پیوست
30 مهر 1398
561
ایرانی
علیرضا حقیقی، با عقد قراردادی یکساله به نساجی مازندران پیوست تا دوره تازه ای از زندگی حرفه ای اش را در این تیم آغاز کند.

روزنامه گل -

علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل، که سابقه حضور در پرسپولیس تهران را نیز در کارنامه دارد صبح امروز با عقد قراردادی یکساله به تیم نساجی مازندران پیوست.

 

نساجی که امین رضایی دروازبان آملی خود را به دلیل مصدومیت سه ماه در اختیار نخواهد داشت به دنبال جانشینی خوب برای او بود که در آخر مدیران این تیم تصمیم گرفتند دروازبان سابق تیم ملی را به قائمشهر بیاورند.اما نکته قابل توجه اینجاست که نساجی به دلیل بدهی های خود نمی تواند قرارداد بازیکنانش را ثبت کند و برای آن ها کارت بازی صادر کند چرا که محمد قاضی،کفشگری،باباگلی بازیکنانی هستند که ابتدای فصل به تیم نساجی پیوستند اما کارت آن ها هنوز صادر نشده است ولی با این حال مدیران تیم نساجی تصمیم به جذب دروازبان سابق تیم ملی گرفتند تا نقطه ضعف خود در این فصل را ترمیم کنند.

 

باید دید که آیا اسدی مدیرعامل جدید تیم نساجی موفق می شود قانونی که خودش وضع کرد را منع کند و بازیکن جدیدی را برای تیم نساجی جذب کند و کارت بازی او را برای حضور در ترکیب تیم نساجی صادر کند؟


حقیقی در جام جهانی 2014 از ستارگان تیم کی روش بود و مقابل نیجریه کلین شیت کرد./ورزش سه


تازه ترین خبرها