آمار عجیب مهاجم پرسپولیس بعد از دربی
11953
8 لمس توپ، صفر شوت در چارچوب!
30 مهر 1398
1762
ایرانی
مهدی عبدی بعد از دربی سه مرتبه به عنوان تعویضی وارد زمین شد که حاصل آن هشت لمس توپ، 1 شوت، صفر شوت در چارچوب، صفر پاس کلیدی و 1 کارت قرمز بود.

روزنامه گل -

شانس معمولا یک بار در خانه را می‌زد و برای ماندگاری باید موفقیت ادامه‌دار باشد. در مهم‌ترین بازی مهدی عبدی، شانس به او رو کرد و به لطف اشتباه حسین حسینی توانست نقش اول گل دربی باشد. اتفاقی که او را تیتر یک رسانه‌ها کرد و در اولین روزی که پیراهن پرسپولیس را پوشید، تاریخ‌ساز شد.


عبدی بعد از دربی اما هیچ گاه نتوانست پاسخ اعتماد کالدرون را بدهد. طبق آمار متریکا عبدی بعد از دربی مجموعا 8 لمس توپ داشت که حاصل آن هیچ شوت در چارچوب و خلق موقعیتی نبود. سپاهان اولین حریف پرسپولیس بعد از دربی بود. دیداری که مهدی عبدی در دقیقه 83 وارد زمین شد تا باز هم کار را برای کالدرون در بیاورد. اما مجموعا 3 لمس توپ، بدون تاثیرگذاری داشت.


در بازی با شهرخودرو هم عبدی آخرین تعویض پرسپولیس بود که حتی پایش به توپ نخورد! این بار در بازی با پیکان کالدرون فرصت بیشتری به عبدی داد و در دقیقه 67 او را وارد زمین کرد. عبدی باز هم از فرصتی که نصیبش شد استفاده نکرد و هیچ کدام از 5 لمس توپ او نقشی در شکل‌گیری حملات پرسپولیس نداشت. در نهایت هم با تکلی خشن که بی‌تجربگی در آن مشهود بود، پرسپولیس را ده نفره کرد.

 

 



دیدگاه های کاربران (1 دیدگاه)
Yashin 30 / 07 / 1398 28 : 08 : 13

این بازیکن جوونه لطفا واسه بازدید بیشتر حاشیه نسازید!


تازه ترین خبرها