مدیر فنی تیم امید وساطت کمیته فنی را در مورد کرانچار نپذیرفت
11950
مرغ استیلی یک‌پا داشت!
30 مهر 1398
622
ایرانی
تیم امید ایران در6ماه اخیر روزهای پرتلاطمی را سپری کرد.

روزنامه گل -



تیم امید ایران در6ماه اخیر روزهای پرتلاطمی را سپری کرد از رفتن کرانچار کروات که تیم را از مرحله نخست به مرحله نهایی رساند و سپس سرمربیگری پرسروصدای  فرهاد مجیدی که درنهایت با برکناری او همراه شد و در آخر حمید استیلی که از ابتدا به‌عنوان سرپرست و دیر فنی مشغول به کارشده بود الآن به‌عنوان سرمربی هدایت تیم را برای رسیدن به المپیک به عهده گرفت.  


اما اینکه در این مدت چه گذشت و چرا کرانچار رفت و بعد چه شد که فرهاد  مجیدی آمد و اینکه درنهایت حمید استیلی که از همان ابتدا به او گفته بودند  خودت سرمربی شو ولی قبول نکرده بود و می‌خواست مدیر فنی باشد ولی به‌اجبار سرمربیگری در شرایط فوق قبول کرد نکات قابل‌توجه ای وجود دارد که نشان از یک‌دندگی حمید استیلی و تداعی‌گر ضرب‌المثل مرغ یک‌پا دارد است.


طبق شنیده‌های ما از فدراسیون فوتبال از همان ابتدا برای هدایت تیم امید فدراسیون بر روی حمید استیلی نظر داشته تا او سرمربی شود ولی همان‌طور که گفتیم استیلی پست سرمربیگری را قبول نمی‌کند و می‌خواهد که به‌عنوان مدیر فنی و سرپرست مشغول به کار شود و از بالا به کارهای تیم امید نظارت کند. از سوی دیگر کمیته فنی هم اعتقاد به سرمربی ایرانی برای هدایت تیم امید نداشت که همه این‌ها دست‌به‌دست هم داد  تا زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید شود. نتایج ناامیدکننده دربازی‌های آسیایی و حذف از این رقابت‌ها و نیز صعود از مرحله مقدماتی به مرحله نهایی در دقیقه نود به لطف نتایج تیم‌های دیگر باعث شد که جایگاه سرمربی کروات متزلزل شود.


استیلی که دراین‌بین با آمدن کرانچار بسیار موافق بود به یکباره پشت مربی کروات را خالی کرد و قید همکاری با او را می‌زند و حتی به این مسئله اصرار می‌ورزد تا جاییکه حتی صحبت ها و اصرار اعضای کمیته فنی را قبول نمی کند و به قول معروف مرغ استیلی یک پا داشته و می گوید کرانچار نباید باشد !   


کمیته فنی هم علیرغم مخالفت با رفتن کرانچار مجبور می‌شود به خواسته استیلی تن دردهد و در ادامه زیر بار حضور فرهاد مجیدی بی‌تجربه برود.


در همین راستا شنیده می‌شود که کمیته فنی در خصوص مجیدی هم از ابتدا راضی نبوده و چنین مسائلی را (اختلاف مجیدی و استیلی ) را پیش‌بینی می‌کرده و نیز علاوه به راین به دانش فنی او هم اعتماد نداشتند جز یک عضو که در این مدت بیشتر نزدیک به استیلی بوده و تمام حرف‌های او را دربست قبول می‌کرده است.


بالاخره در انتها فدراسیون و استیلی به همان نقطه اولیه رسیدند و درنهایت هدایت تیم امید را خود استیلی به دست گرفت، درحالی‌که بازهم شنیده می ششید بعضی از اعضا کمیته فنی به مربی خوب خارجی اعتقاددارند و عقیده داشتند که کرانچار باقی بماند چون از دانش فنی خوبی برای هدایت ملی پوشان امید برخوردار بوده است.
 

 

 


تازه ترین خبرها