11928
صادقی: مقابل استقلال خوب بازی کردیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم
29 مهر 1398
475
ایرانی
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: از نتیجه دیدار با استقلال راضی نیستیم اما از سبک بازی و تلاش بازیکنانم راضی هستم.

روزنامه گل -

ابراهیم صادقی بعد از شکست تیم فوتبال سایپا مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: همه بازی را دیدند که تیم ما یک تیم جوان و پر انرژی است. خوب بازی کردیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم. از نتیجه راضی نیستیم اما از سبک بازی و تلاش بازیکنانم راضی هستم. به آنها خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: در نیمه اول روی کرنر گل خوردیم، در حالی که خیلی بهتر از استقلال بازی کردیم و چند موقعیت را نزدیم. فرق ما با استقلال تجربه آنها بود که روی تجربه تیم‌شان چهار گل به ما زدند. من و کادرفنی‌ام تلاش می‌کنیم تا تیم خوبی بسازیم و از اول هم قرار ما این بوده که بتوانیم تیمی جوان و خوب را برای آینده سایپا بسازیم. برای هفته‌های آینده نیز سعی خواهیم کرد نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به اینکه چرا در صحنه گل دوم استقلال توپ را زود به آنها داد، خاطرنشان کرد: من اصلاً متوجه آن صحنه نشدم، ضمن اینکه توپ اوت شده بود و بعد از آن کرنر شکل گرفت و ضربه کرنر تبدیل به گل شد. اگر دیده باشید توپ را به دست من شوت زدند و رضاوند توپ را از دست من گرفت. این صحبت‌ها فوتبالی نیست و نمی‌توان گفت اگر یک بازیکن توپ را 10 دقیقه قبل از دست داده، مقصر است.


تازه ترین خبرها