مردم و رسانه‌ها حمایت کنند؛ تیم امید می‌تواند طلسم شکنی کند
11817
خدابنده لو: انتخاب حمیدخان یک اتفاق مثبت بود و نتیجه آن را دیدیم
25 مهر 1398
483
ایرانی
تیم امید ایران توانست با استیلی بعد از آن همه حواشی روزهای خوبی را در دو بازی دوستانه اخیر تجربه کند و اوج آن برد تیم قدرتمند استرالیا بود.

سیدیاسر رضوی / تیم امید ایران توانست با استیلی بعد از آن همه حواشی روزهای خوبی را در دو بازی دوستانه اخیر تجربه کند و اوج آن برد تیم قدرتمند استرالیا بود. محمد خدابنده لو، هافبک تیم امید ایران و پیکان یکی از نفراتی است که انتخاب استیلی را یک انتخاب مثبت می‌داند که با استراتژی این مربی آن‌ها برای حضور در المپیک دوباره شانس بالایی پیداکرده‌اند. خدابنده لو در ادامه به تیم حسین فرکی اشاره دارد که به نظر او آن‌ها اگر بدشانس نبودند با این پتانسیل قطعاً امتیازات بیشتری می‌توانستند به دست بیاورند. این بازیکن اشاره‌ای به بازی با پرسپولیس دارد که فقط برای دست پر بیرون آمدن از بازی با شاگردان کالدرون به این مسابقه فکر می‌کنند.

تیم امید در دو بازی تدارکاتی اخیر مقابل پدیده و استرالیا نتایج خیلی خوبی به دست آورد. اوضاع را چطور دیدی؟

خدا را شکر شرایط نسبت به اردوهای قبل خیلی بهتر بود و تیم سازمان‌دهی بسیار بهتری داشت. به هرحال آقای استیلی نشان داد که شناخت بهتری نسبت به بازیکنان دارد و ما جلوی پدیده با همان شیوه‌ای بازی کردیم که قرار بود مقابل استرالیا بازی کنیم. به همین خاطر استرالیا را بردیم تا باخت ازبکستان را از ذهن‌ها پاک‌کنیم. تیم بسیار خوبی داریم و امیدوارم مردم و رسانه‌ها حمایت کنند و مطمئن باشند که ما می‌توانیم موفق باشیم و طلسم را بشکنیم.

به نکته مهمی اشاره کردی چون کمتر کسی با آن همه حواشی فکر می‌کرد تیم بتواند خودش را جمع‌وجور کند و نشان دادید که هنوز می‌شوند به این تیم امیدوار بود.

صد درصد این توانایی را دارم و نگذاشتیم این اتفاقات ضربه بزند. در دو بازی دوستانه خیلی خوبی که مقابل پدیده و استرالیا داشتیم این موضوع را نشان دادیم و به نظرم انتخاب حمیدخان استیلی یک اتفاق مثبت بود و نتیجه آن را گرفتیم. شناخت او از تیم خیلی خوب بود و این موضوع یک واقعیت است. قطعاً تلاش می‌کنیم این روند را ادامه دهیم تا در بازی دوستانه بعدی مقابل اندونزی که نزدیک است امیدوارانه‌تر کار را دنبال کنیم.

از بحث تیم امید خارج شویم و به پیکان برسیم که امسال شروع خوبی نداشتید؟

درست است شروع خوبی نداشتیم و 2 باخت به دست آوردیم اما قطعاً تیم ما روند روبه جلویی دارد و نشان داده‌ایم که پتانسیل بالانشینی را داریم. تمرینات خوبی را امسال با حسین آقا فرکی که خیلی برای تیم زحمت می‌کشد دنبال می‌کنیم و اگر بدشانسی دست از سرما بردارد در بازی‌های بعدی به‌خصوص بازی با پرسپولیس که یک جدال سخت است توانایی‌های خودمان را بهتر نشان خواهیم داد.

به بازی با پرسپولیس اشاره کردی که قطعاً یک بازی سخت است اما نبودن هواداران حریف خیلی به نفع شما خواهد شد؟

همان‌طور که گفتم بازی سختی داریم آن‌هم جلوی پرسپولیسی که به‌عنوان مدعی قهرمانی امسال نتایج سینوسی داشته است. آن‌ها هم مثل ما برای برد به میدان می‌آیند. قطعاً نبودن تماشاگران آن‌ها انگیزه ما را دو چندان می‌کند که از نداشتن این امتیاز حریف بهره ببریم. توانایی بالایی داریم و شک نکنید پیکان با هدایت حسین آقا فرکی یکی از خوب‌های لیگ است. به همین خاطر با پتانسیل خوبی که پیکان دارد شک نکنید برای دست پر بیرون آمدن مقابل پرسپولیس به میدان خواهیم رفت.

خودت هم در پیکان و تیم امید شرایط خوبی دارید و ویلموتس هم با دعوت محبی و نورافکن نشان داده که نیم‌نگاهی به تیم امید دارد؟

با همه حرف‌هایی که طی این مدت برای من مطرح شد خوشحالم که نشان دادم با سعی و تلاش توانسته‌ام نظر کادرفنی را به خودم جلب کنم. در پیکان از حسین آقا فرکی ممنون هستم که به من اعتماد دارد و در تیم امید هم خوشحالم با تلاشی که به کار بستم نظر کادر فنی را جلب کردم. در مورد نگاه آقای ویلموتس هم این موضوع یک اتفاق خوب و مثبت برای ما بازیکنان جوان است که این شانس را می‌توانیم داشته باشیم که به تیم اصلی کشورمان دعوت شویم. قطعاً حضور نورافکن و محبی برای تک‌تک بازیکنان تیم انگیزه است و امیدوارم بتوانم در ادامه یکی از نفراتی باشم که توسط ویلموتس دعوت خواهم شد.


تازه ترین خبرها