چند نکته کوتاه در مورد تیم ملی
11803
رامین پرسپولیس کجاست؟
24 مهر 1398
7793
ایرانی
رامین رضاییان واقعا ضعیف عمل کرد و با آن بازیکن گریزپای جناح راست فاصله زیادی داشت

روزنامه گل-

یک- در روزی که خیلی از بازیکنان تیم ملی در حد و اندازه‌های خودشان نبودند، یک بازیکن فیکس و یک بازیکن ذخیره ناامیدکننده‌تر از دیگران ظاهر شدند. در ترکیب اصلی، رامین رضاییان واقعا ضعیف عمل کرد و با آن بازیکن گریزپای جناح راست فاصله زیادی داشت. بین تعویضی‌ها هم وحید امیری واقعا بد بود و چند ضربه عجیب به توپ زد. وحید در بازی با کامبوج هم به میدان نرفت.

دو- یکی از تغییرات تیم ملی در بازی با بحرین، حضور مجید حسینی در قلب خط دفاعی بود؛ بازیکنی که جانشین مرتضی پورعلی‌گنجی شد. حسینی که پیش از این بازی مصدوم بود، در آخرین لحظات به تمرینات گروهی اضافه شد و در ترکیب اصلی هم جا گرفت، اما مقابل بحرین عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت. او چند اشتباه مرتکب شد که یکی از آنها پنالتی منجر به تک‌گل بازی شد. قطعا طی روزهای آینده، این تصمیم ویلموتس با انتقادات زیادی مواجه خواهد شد.

سه- در روزی که هافبک‌های تیم ملی ایران نمایش خوبی برابر بحرین نداشتند، جای خالی احمد نوراللهی به چشم آمد. احمد برابر کامبوج فیکس بود و نمایش خوبی داشت. انتظار می‌رفت او در منامه هم در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد، اما این اتفاق رخ نداد. نوراللهی در میانه‌های نیمه دوم به نرکیب اضافه شد و تیم را راه انداخت. او یک شوت ناگهانی و خیلی خوب هم زد که با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در این شرایط عجیب بود که نوراللهی از ابتدا در ارنج تیم ملی قرار نگرفت.

چهار- سردار آزمون در لحظات پایانی بازی در اعتراض به عدم اعلام پنالتی به شدت با داور درگیر شد. او در این صحنه یک کارت زرد گرفت و داور خویشتنداری به خرج داد که کارت دوم را بالای سر نبرد. عجیب‌تر از همه اینکه در اوج نیاز ما به زمان بازی، هیچکس نبود که آزمون را از داور دور کند. این مساله نشان می‌دهد دست‌کم در ترکیب فعلی تیم ملی خبری از یک «بزرگتر» نیست. کاپیتان تیم ملی در این بازی احسان حاج‌صفی بود که خودش در لحظاتی از مسابقه نیاز داشت از طرف یک نفر دیگر به آرامش دعوت شود! اشکان دژاگه به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد و مسعود شجاعی هم که می‌توانست نقشی مشابه را ایفا کند، همچنان روی نیمکت قرار داشت؛ بی‌آنکه کسی فلسفه دعوت او را در این سن و سال بداند.



دیدگاه های کاربران (2 دیدگاه)
مهدی 25 / 07 / 1398 52 : 29 : 22

اینقد آزاد هستن و دنبال ی سری کارا جون برا بازی نداره


محمد 25 / 07 / 1398 52 : 00 : 09

رامین مدافعه واینگر چپ بحرین خوب بود بالا نمیتونست بازی کن ولی به نظرم اشتباه توی مهاجم نوک بود کریم تو باشگاه بخاطر اینکه پاس نمیده زیر سواله


تازه ترین خبرها