همچین می‌گویند غلامی شکایت کرده انگار مسی است !
11795
نصیرزاده: مشکلی با اهدای جام به پرسپولیس‌ها دربازی با ماشین‌سازی نداریم
24 مهر 1398
516
ایرانی

آرش جعفری / مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی عقیده دارد در لیگ برتربا فقر مهاجم روبرو هستیم. هوشنگ نصیرزاده می‌گوید وقتی آقای گل لیگ بازیکن خارجی است یعنی اینکه مهاجم ایرانی خوب نداریم. برای همین به دنبال مهاجم برزیلی هستیم. نصیرزاده در مورد اهدای کاپ سوپر جام به پرسپولیس در بازی با ماشین‌سازی می‌گوید مخالفتی با این موضوع ندارند ولی باید سازمان لیگ با آن‌ها هماهنگ شود و تشریفات اداری را انجام دهند.نصیرزاده اشاره‌ای هم به شکایت توحید غلامی دارد. 

گویا قرار شده در بازی پرسپولیس با  ماشین‌سازی جام قهرمانی سوپر جام به پرسپولیسی‌ها اهدا شود شما با این موضوع مخالفتی ندارید ؟

هنوز که هیچ‌چیز معلوم نیست. ما مشکلی با این قضیه نداریم. اما باید هماهنگی‌های لازم با باشگاه ماشین‌سازی انجام شود. بالاخره هر کار رسم و رسوماتی دارد. سازمان لیگ باید به ما نامه رسمی بزند و به قول معرف تشریفات اداری این کار انجام شود.

یعنی هیچ مخالفتی ندارید ؟

ببینید تا چیزی به ما اعلام نشود نمی‌توانیم در این خصوص حرف بزنم بگذارید رسماً موضوع مشخص شود بعد ما هم‌نظر نهایی خودمان را می‌گوییم.

توحید غلامی هم که از شما شکایت کرده است ؟

اشکالی ندارد شکایت کند . همچین می‌گویید شکایت کرده که انگار مسی از ما شکایت کرده است.  ما هم برای شکایت او جواب داریم و از حق باشگاه دفاع خواهیم کرد.

گویا غلامی ناراحت است و می‌گوید شما نباید قرارداد او را یک‌طرفه فسخ می‌کردید چراکه او در این باشگاه مصدوم شده است ؟

توحید غلامی با ما قرارداد داشت و ما بر اساس قوانین خودمان قرارداد او را تنظیم کردیم که او هم از این موضوع اطلاع داشته است. همچین می‌گویید او در باشگاه مصدوم شده که انگار ما می‌گوییم سر کوچه مصدوم شده است!  بله او در باشگاه ماشین‌سازی مصدوم شده است. او شکایت کرده و حالا باید با او صحبت کنیم. باشگاه شرایط خاص خودش را دارد و ما باد از حق‌وحقوق باشگاه دفاع کنیم. نگران این موضوع نیستیم و این مسئله هم حل می‌شود.

خیلی از مدیران و مربیان از تعطیلی لیگ گله‌دارند آیا باشگاه شما هم از این بابت ناراحت است ؟

 خب شرایط باشگاه با باشگاه فرق می‌کند. باشگاه‌هایی که روی دور نتیجه‌گیری بودند باید ناراحت هم باشند. بالاخره وقفه در مسابقات مثل این است که ترمز آن‌ها کشیده شود. اما برای تیم‌هایی مثل ما این وقفه خوب بود. مابعد از باخت به پیکان به‌موقع به مسابقات برگشتیم و با 4 گل حریف خود را شکست دادیم . تعطیلات به ما کمک کرد تا خودمان را دوباره بازسازی کنیم. دقیقاً این تعطیلات مثل تایموت در والیبال است که باعث می‌شود تیم شما ریکاوری کند و به بازی   برگردد.

کار مهاجم جدید شما به کجا کشید ؟

ما هم مثل خیلی از تیم‌های لیگ برتری به دنبال یک مهاجم خارجی بودیم. متأسفانه در لیگ برتر با فقر مهاجم ایرانی مواجه هستیم. شما نگاه کنید فصل گذشته آقای گل ایران و نفر دوم بازیکنان خارجی بودند. بهترین گل زنان ایرانی هم در خارج از ایران بازی می‌کنند، برای همین باید به دنبال مهاجم خارجی باشیم. در همین راستا ما هم با یک مهاجم برزیلی که مورد تائید کادر فنی بوده مذاکره کردیم.اگر مشکل خاصی پیش نیاید با او قرارداد را می‌بندیم.


تازه ترین خبرها