زمزمه تغییر مدیریت در استقلال
11777
بازگشت به گذشته یا فرار رو به جلو؟
23 مهر 1398
294
ایرانی
شرایط باشگاه استقلال این روزها ملتهب و پرحاشیه است.جدا ازعدم نتیجه گیری مناسب این تیم ازابتدای فصل تاکنون که باعث نارضایتی هواداران این تیم و بروزحواشی گوناگون شده،برخی تصمیمات مدیریتی و البته واکنش‌های مختلف سرمربی ایتالیایی این تیم نیز مزید برعلت شده و باعث شده این تیم ازمسیرموفقیت فاصله بگیرد.

روزنامه گل -


درچند نوبت رفتارهای استراماچونی سرمربی آبی‌ها برای این تیم دردسرایجاد کرد.به عنوان مثل او دربازی اول با ماشین سازی تبریزاز کوره درفت و درکنفرانس خبری صندلی خود را به زمین کوبید!


او بعد تر به دلیل عدم موفقیت برای خروج ازکشوردوباره اعتراض کرد و حالا نیز برای رفتارمدیرروابط عمومی باشگاه حسابی گرد و خاک کرده است.استراماچونی در جدیدترین ماجراجویی خود ازمدیریت باشگاه درخواست کرده که مدیرروابط عمومی باشگاه درکنار تیم حضورنداشته باشد.گفته می‌شود او به این دلیل این درخواست را داشته که مدیر روابط عمومی درسفراخیراستراماچونی و دستیارانش به جزیره کیش عملکرد خوبی نداشته و پاسپورت‌های آنها را دیربه فرودگاه رسانده است.اما موضوع دیگری که استقلال را وارد چالش کرده خرید بازیکن انگلیسی بود که فتحی مدیراین باشگاه برای توافق با او به خارج از کشوررفت اما بعدا مشخص شد مدیربرنامه این بازیکن اسراییلی بوده است!


درکناراین‌ها شکست استقلال درماجرای سوپرکاپ فوتبال ایران که ماه‌ها هواداران در انتظارشنیدن رای دادگاه بودند و البته صرف هزینه‌های هنگفت برای طرح دعوا دردادگاه بین المللی حالا باعث ایجاد انتقاد‌های بسیاری ازفتحی شده است.درهمین حال شنیده می‌شود هیات مدیره تلاش هایی برای تغییر مدیرعامل درنظردارد.این موضوع را دیروز یکی ازنشریات ورزشی کشور نیزمطرح کرده بود.با این شرایط به نظرمی رسد باشگاه استقلال در روزهای آینده با تحولاتی روبرو شود.اولیایی تلویحا خبر جلد گل درمورد پیشنهاد مدیریت را تایید کرد اما از لزوم آرامش باشگاه را هم اساسی دانست:« نچه که امروز استقلال بیش از هرچیز به آن نیاز دارد، آرامش است و هر فردی در مورد این تیم ادعا دارد و خودش را دوست و هوادار می‌داند، باید به ایجاد این آرامش کمک کند.


مدیرعامل پیشین آبی‌ها گفت: باید به مجمع باشگاه استقلال که همان وزارت ورزش است این فضا را داد تا در آرامش به مذاکره با گزینه‌های مدیرعاملی این باشگاه بپردازد و دور از هیجان انتخاب نهایی و اصلح خود را انجام دهد.


اولیایی با تاکید بر این که تصمیم گیری‌های هیجانی همیشه به ضرر استقلال بوده، بیان داشت: از هواداران، پیشکسوتان و اصحاب رسانه هم می‌خواهم تا به ایجاد این آرامش کمک کنند و اجازه بدهند بهترین تصمیم در این مقطع اتخاذ شود تا باشگاه دچار خسران و ضرر نشود.


فتح الله زاده هم در پاسخ به این سؤال که آیا با او صحبتی پیرامون مدیریت در استقلال شده یا خیر،‌گفت:‌ با من صحبتی نشده است. تا زمانی که مازیار ناظمی در وزارتخانه حضور دارد او اجازه نمی‌دهد من مدیرعامل استقلال شوم.این آقا (ناظمی) من را خیلی دوست دارد و از طرفی خود وزیر هم به خاطر اینکه معاونانش ناراحت می‌شود من را انتخاب نخواهد کرد ولی امیدوارم این بار انتخابی با وجدان داشته باشند و یک فرد قوی را مدیرعامل استقلال کنند.» جالب اینکه ناظمی جواب او را داده است.


این جمله فتح الله زاده که نشان از مخالفت مدیرروابط عمومی وزارت ورزش با مدیرعاملی او دارد، واکنش ناظمی را در پی داشته است. ناظمی در این خصوص در توییتر خود نوشت: «ایها الناس! بنده، نه قبلا، نه الان، نه بعدا هیچ مخالفتی با شوالیه فتح الله زاده برای مدیر عاملی ندارم چرا که اساسا هیچ وقت مطرح نشده تا نظر بدم».


باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه تصمیماتی از سوی وزارت ورزش برای مدیریت باشگاه استقلال اتخاذ خواهد شد.

 

 


تازه ترین خبرها