برای خلق شگفتی به تهران می‌آییم
11774
مهابادی: اولویت ما لیگ و صعود به لیگ برتر است
23 مهر 1398
256
ایرانی
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در مرحله یک‌هشتم جام حذفی در تهران باید به مصاف تیم استقلال برود.

روزنامه گل -



تقابل این دوتیم همیشه جذاب و دیدنی بوده ولی این بازی یک ویژگی خاص دیگر هم دارد و آن هدایت فجر سپاسی توسط داوود مهابادی مدافع سابق استقلال است.


داوود مهابادی در مورد این دیدار می‌گوید جام حذفی جام شگفتی‌ها است و باید در پایان این دیدار یک تیم برنده شود. ما برای برد و خلق شگفتی به تهران می‌آییم.


مهابادی به نتایج خوب فجر در این فصل هم اشاره دارد و می‌گوید می‌خواهیم جز یکی از دو تیم صعودکننده به لیگ برتر باشیم.

 

فجر امسال برخلاف سال‌های گذشته شروع خوبی داشت و در قواره یک مدعی خودش را مطرح کرده است ؟


خدا را شکر شرایط خوبی داریم و در آخرین بازی هم برابر سرخ‌پوشان پاکدشت به پیروزی رسیدیم. در حال حاضردرکورس بالای جدول هستیم و هدفمان این است که این روند را ادامه دهیم.


یعنی فجر دوباره به لیگ برتر بر می گردد ؟


تمام هدف من و مجموعه فجر همین است. اما  صحبت در مورد صعود خیلی زود است، امسال شش الی هفت تیم مدعی و دنبال صعود هستند و رقابت هم فشرده‌ای باهم دارند. از سوی دیگر باید بگویم بودجه فجر سپاسی با هیچ‌کدام از مدعیان قابل قیاس نیست ولی تلاش می‌کنیم تا این نتایج را ادامه داده و در پایان فصل به یک موفقیت مهم دست پیدا کنیم. من فکر می‌کنم با تلاش بیشتر بتوانیم به خواسته خودمان برسیم.


پنجشنبه باید به مصاف استقلال بروید این دیدار را چطور می‌بینید ؟


جام حذفی جام شگفتی‌هاست. شرایط جام حذفی با بازی‌های لیگ متفاوت است و هر تیمی برای خودش شانس برد قائل است ما هم مثل استقلال به دنبال برد هستیم، اما می‌دانیم که بازی آسانی برابر استقلال در پیش نداریم  چراکه آن‌ها در زمین خودشان دنبال برد هستند و روی قهرمانی در جام حذفی حساب بازکرده‌اند. با تمام این اوصاف شاگردانم برای بازی برابر استقلال کوهی از انگیزه دارند و می‌خواهند خودشان را در این بازی ثابت کنند.


یعنی استقلال را می‌برید و به مرحله بعد صعود می‌کنید ؟


چراکه نه وقتی در این جام حاضر شدیم یعنی اینکه می‌خواهیم خودمان را نشان دهیم و به قهرمانی هم‌فکر می‌کنیم. مطمنا ما برای باخت به زمین نمی‌رویم. من در بالا به این موضوع اشاره کردم که هر تیمی در جام حذفی برای خودش شانس قائل است و ما هم برابر استقلال به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.


فکر نمی‌کنید جام حذفی انرژی شمارا بگیرد ؟


مطمنا بازی در دو تورنمنت برای تیمی مثل ما سخت است. ولی سعی می‌کنیم در صورت صعود به مرحله بعد تقسیم انرژی کنیم تا بتوانیم در هردو جام موفق باشیم.


اولویت برای فجر لیگ است یا قهرمانی در جام حذفی ؟


 مطمنا اولویت برای ما قهرمانی در لیگ و صعود به لیگ برتر است. جام حذفی اولویت بعدی ما است . به‌هیچ‌وجه ما بازی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر را فدای جام حذفی و حتی قهرمانی در این رقابت‌ها نمی‌کنیم ولی درعین‌حال جام حذفی را هم‌دست کم نمی‌گیریم.
 

آرش جعفری

 


تازه ترین خبرها