نه پیج دارم نه هشتگ بلدم،از جیبم برای استقلال هزینه کرده‌ام
11772
زرینچه: کاپیتان کریم باقری بوده‌ام ولی می‌گویند استقلال یکی مثل او کم دارد
23 مهر 1398
313
ایرانی
زرینچه سرپرست تیم استقلال در ادامه گفت: متاسفانه هر روز می‌بینم که می‌گویند پرسپولیس کریم باقری دارد و استقلال یک شخصی مثل او نیاز دارد.

روزنامه گل -


زرینچه سرپرست تیم استقلال در ادامه گفت: متاسفانه هر روز می‌بینم که می‌گویند پرسپولیس کریم باقری دارد و استقلال یک شخصی مثل او نیاز دارد اما آنهایی که این صحبت را می‌کنند نمی‌دانند من جواد زرینچه کاپیتان کریم باقری بوده‌ام. آیا آنها نمی‌دانند باقری در پرسپولیس نقش فنی دارد و من سرپرست تیم هستم؟ من طبق قراری که با استراماچونی از روز اول گذاشته‌ام هیچ دخالتی در امور فنی نداشته و ندارم و طبیعتا هرگز نمی‌توانم نقش کریم باقری را داشته باشم که کمک کالدرون است، البته از آن طرف من هم سال‌ها در این استقلال بازی کردم و می‌دانم بالا و پایین این تیم چیست.

 

شاید 20 سال سرپرستی استقلال را نکرده باشم و امسال این مسئولیت را پذیرفتم ولی قبول دارم ممکن است اشتباهاتی داشته‌ام و آدم کاملی نباشم. من همیشه از بچه‌ها خواسته‌ام کنار ما باشند و با هم دوست باشیم اما هوادار هم باید قبول کند استقلال نیاز به آرامش دارد و شرایط همین است. ما هم دوست داریم استقلال رو به جلو حرکت کند و نتایجی را بگیریم که مردم دوست دارند اما کاری از دست‌مان بر نمی‌آید جز اینکه شرایط را به بهترین شکل با داشته‌‌هایمان پیش ببریم.شاید خیلی‌ها من را دوست ندارند و نمی‌خواهند من در سمت سرپرستی استقلال باشم اما من چه زمانی که برای این تیم بازی کردم و چه زمانی که سرپرست این تیم شده‌ام تعصبم نسبت به استقلال کم نشده است.

 

من حرص می‌خورم و درون خودم می‌ریزم ، نه صفحه‌ای دارم که حرف‌هایم را درون آن بزنم و نه هشتگ برای خودم درست می‌کنم، سعی می‌کنم کارم را درست انجام بدهم و تا زمانی که من را در اینجا بخواهند ذره‌ای کم نمی‌گذارم، دروغ چرا تا الان هم ممکن است بعضی مواقع از جیبم برای استقلال هزینه کرده باشم ولی کلامی از من چیزی نشنیده‌اید.

 

 


تازه ترین خبرها