بعد از جواب منفی علی دایی
11738
بازگشت جادوگر به لیگ؟
22 مهر 1398
318
ایرانی
  گل گهر سیرجان تازه صعود کرده به لیگ برتر با مربی خارجی کهنه کارش یعنی وینگو بگوویچ   هفته 6 کروات که خودش تیم را لیگ برتری کرده بود پا به مســابقات گذاشــت.

روزنامه گل -  

 

وینگو در همان  شکست 3 تساوی و 3. ابتدایی لیگ نشــان داد نمی تواند سیرجانی ها را به سرمنزل مقصود برساند و کنار رفتن از جام حرفی با شکســت خانگی در مقابل نفت مسجدســلیمان باعث شد تا مدیران باشگاه تصمیم به برکناری پیرمرد کروات بگیرند.

 

گل گهر که فعًلا در رتبه پانزدهم جدول جا خوش کرده است، برای فرار از سقوط ابتدا به دنبال مربی نامدار و گرانی چون علی دایی رفت تا سرمربی فصل گذشــته سایپا را روی نیمکت خود بنشــاند. باوجود تلاش زیاد، آن ها از رسیدن به هدفشان ناکام ماندند تا مجبور شــوند سراغ گزینه های بعدی بروند و قیل از شروع دوباره لیگ و با استفاده از تعطیلات چندهفته ای بازی ها هرچه ســریع تر یک نفر را به عنوان سرمربی جدید استخدام کنند.

 

در روزهای گذشته صحبت از مربی هایی چون فیروز کریمی و مهدی تارتار مطرح بود، اما حالا خبر می رسد که گزینه اصلی سیرجانی ها علی کریمی است. گل گهری ها از طریق دوستان نزدیک علی کریمی برای راضی کردن او واردشــده اند تا هدایت تیمشان را برعهده بگیرد. باید دید جادوگر که در آخرین تجربه سرمربیگری اش در سپیدرود رشت موفق نبود، دوباره هدایت یک تیم بحران زده اما متمول را بر عهده می گیرد یا مانند شهریار جواب او هم به پیشنهاد وسوسه کننده گل گهر منفی خواهد بود؟       


تازه ترین خبرها