بازیکنان بزرگ هم یک روز جوان بودند
11701
حسینی: استقلال باید پوست‌اندازی می‌کرد
21 مهر 1398
268
ایرانی
 حسین حسینی دروازه‌بان جوان استقلال و یکی از کاپیتان‌های این فصل تیم فیلم «آبی به رنگ آسمان» که به تاریخچه این باشگاه اختصاص دارد را در کنار شاهین بیانی تماشا کرد.

روزنامه گل -



در حاشیه این فیلم با  گلر جوان آبی‌ها گفتگویی را انجام دادیم. حسینی درباره مشکل نبود بازیکن باتجربه و نتایج استقلال در این فصل صحبت کرد.   


 در کنار شاهین بیانی فیلم «آبی به رنگ آسمان» را تماشا کردید. کاپیتان اسبق و یکی از بزرگان باشگاه استقلال گفت از اینکه با حسین حسینی این فیلم را تماشا کرده خوشحال است.


ایشان به من لطف دارند. خیلی خوشحال و برای من افتخار بود که در کنار یکی از بزرگان باشگاه استقلال این فیلم را تماشا کردم. کسی که در کسب یکی از ستاره‌هایی که روی پیراهن استقلال است نقش‌آفرینی کرده و حضورداشته است.از هواداران می‌خواهم حتماً این فیلم خیلی خوب را تماشا کنند.


شاهین بیانی معتقد است که استقلال باوجود بازیکنانی مثل حسینی و غفوری بی‌تجربه نیست و مشکلی از این بابت ندارد. نظر خودت چیست؟


نظر شخصی خودم این است که تیم باید یکجا پوست‌اندازی می‌کرد. به‌هرحال بزرگان تیم هم یک روز جوان بودند و آن‌ها هم از یکجا شروع کردند.این حرف‌ها که استقلال بزرگ‌تر و بازیکن باتجربه ندارد مطرح است اما همین جوان‌هایی که داریم بزرگ استقلال می‌شوند.


استقلال شروع خوبی نداشت اما در چند بازی اخیر نتایج بهتری کسب کرده‌اید.


خداراشکر در 2-3 اخیر شرایطمان خوب شده است و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. بازی‌های جام حذفی هم خیلی مهم است. هواداران برای بازی با فجر به ورزشگاه بیایند و مثل همیشه از استقلال حمایت کنند.


استقلال چند بازیکن شیرازی دارد که تو هم یکی از آن‌ها هستی. بازی با تیم همشهری‌تان باید برای شما جالب و جذاب باشد؟


فکر کنم 4 تا از بچه‌های ما در فجر سپاسی بازی کرده‌اند و خودم هم بازیکن برق شیراز بودم. به‌هرحال بازی با همشهری‌هایمان و تیم شهرمان جالب خواهد بود. به‌خصوص که فجر هم تیم خوبی است.امیدوارم بازی باشد و بتوانیم به دور بعدی جام حذفی صعود کنیم.


 استقلال شروع خوبی در لیگ نداشت، بااین‌وجود شاهین بیانی معتقد است که همین تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است؟


آقای بیانی سلامت باشند. حتماً ایشان باتجربه‌ای دارند چیزی‌هایی را از بیرون می‌بینند که خودمان نمی‌بینیم . درست است که تیم در بازی‌های اول فصل خوب نتیجه نگرفته است، اما بچه‌ها تلاش می‌کنند تا شرایط بازی به بازی بهتر شود.  

 


تازه ترین خبرها