حسینی استرس دارد که نمی‌تواند گلری خوبی انجام دهد
11676
محمدی: مصاحبه های مسئولان استقلال تمرکز تیم را برهم زده
20 مهر 1398
255
ایرانی
محمد محمدی دروازه‌بان سابق استقلال معتقد است استقلال به تنها چیزی که نیاز دارد آرامش است و اگر بتواند آرامشش را به دست بیاورد می‌تواند امسال یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

روزنامه گل -



با دروازه‌بان سابق استقلال و پرسپولیس در خصوص شرایط این روزهای استقلال به صحبت پرداختیم.


شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟


به هر حال استقلال در فصل جاری تغییرات زیادی در تیمش به وجود آمده و نیاز به هماهنگی دارد تا بتواند. بازیکنان تاثیرگذاری از تیم جدا شده‌اند و نفرات جدید هم که به تیم افزوده می‌شوند باید زمان بگذرد تا با سایر بازیکنان اخت شوند.


عملکرد استراماچونی را در این چند هفته چطور دیدید؟


استراماچونی یک مربی حرفه‌ای و طراز اول است. در تیم‌های مطرحی هم مربیگری کرده است و قطعا اگر ابزار لازم را در اختیار او قرار دهند می‌تواند تیم را به موفقیت برساند. به اعتقاد من تنها چیزی که استقلال در حال حاضر به آن نیاز دارد زمان است زیرا این بازیکنان تازه یکدیگر را پیدا کرده‌اند.


درخصوص امکانات صحبت کردید. کمی واضح‌تر بگویید.


خودم سالها در ایران بازی کردم و می‌دانم شرایط به چه نحوی است. هر شب مربیان دغدغه زمین فردای خود را دارند. زمستان نگران آمدن باران و برف هستند که مبادا زمین خراب شود و بازیکنان دچار مصدومیت شوند. شما نگاه کنید در بازی رسمی فوتبال ما برق ورزشگاه می‌رود. زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی را ببینید، سالهاست همان شکلی است و هیچ تغییری هم نکرده و برای مسئولین اهمیتی هم ندارد. قدیم‌ها که ما بازی می‌کردیم رختکن‌های ما حتی برای بعد از تمرین دوش هم نداشت.


خیلی‌ها می‌گویند استقلال بزرگتر هم ندارد.


درست است که خیلی از بازیکنان تاثیرگذار جدا شده‌اند اما وریا، حسین حسینی و فرشید اسماعیلی سالهاست در استقلال مشغول بازی هستند و تجربه لازم را دارند درثانی بازیکن اگر در استقلال یکی دو ماه باشد تجربه لازم را به دست می‌آورد زیرا حضور در این دو تیم به اندازه چند سال تیم‌های دیگر باعث تجربه‌اندوزی می‌شوند.


عملکرد حسینی را در این چند وقت چطور دیدید.


حسینی دروازه‌بان باتجربه‌ای است و خودش هم می‌داند که امسال کار سختی در پیش دارد. به نظر من حسینی استرس دارد که نمی‌تواند گلری خوبی انجام بدهد. البته این را بگویم که با توجه به حضور مربی‌ای چون بهزاد غلامپور که خودم سالها با او کار کرده‌ام مطمئن هستم شرایط تغییر خواهد کرد. حسینی باید با بازیکنان خط دفاعش بیشتر صحبت کند. او در خیلی از بازیها هم بازوبند کاپیتانی را می‌بندد و همین باعث می‌شود وظیفه‌اش در زمین بیشتر شود.


فکر می‌کنید استقلال امسال بتواند مدعی قهرمانی باشد؟


قطعا این اتفاق می‌تواند بیفتد. استقلال اگر حاشیه‌هایش را جمع کند می‌تواند امسال مدعی قهرمانی باشد. بازیکنان هم باید تمرکزشان را بیشتر کنند. این مصاحبه‌هایی هم که برخی از مسئولین استقلال انجام می‌دهند تمرکز تیم را به هم ریخته است. امیدوارم آنها هم به جای این صحبت‌ها بگذارند استقلال آرامش داشته باشد.

 

حسن بابازاده

 


تازه ترین خبرها